ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی جدید هوآوی با اسکنر اثر انگشت عرضه می شود

امروز صبح اطلاعات و مشخصات تلفن هوشمند جدیدی از کمپانی هوآوی منتشر شد که نام آن نامعلوم است و انتظار می رود که قیمتی برابر با 161 دلار داشته باشد. قیمت محصول همانطور که تایید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

امروز صبح اطلاعات و مشخصات تلفن هوشمند جدیدی از کمپانی هوآوی منتشر شد که نام آن نامعلوم است و انتظار می رود که قیمتی برابر با 161 دلار داشته باشد.

قیمت محصول همانطور که تایید خواهید کرد پایین است، با این همه، یک اسکنر اثر انگشت درست در پشت بدنه دستگاه در نظر گرفته شده و علاوه بر این، از تمامی استانداردهای ارتباطی نیز پشتیبانی می کند.

طبق اعلام وو ژو، نایب رئیس این شرکت، امکانات یاد شده قرار است که به صورت استاندارد برای تمامی محصولات آتی هوآوی در نظر گرفته شوند و این یعنی، قیمت ماژول های اسکن اثر انگشت در ماه های اخیر افت قابل توجهی را تجربه کرده و این کاهش به قدری بوده که از این پس باید شاهد استفاده از آنها روی تلفن های هوشمند مقرون به صرفه هم باشیم.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

موج بعدی در سیستم های امنیتی دستگاه های موبایل ظاهرا با اسکنرهای عنبیه به راه خواهد افتاد که برای دوربین جلویی تلفن هوشمند Vivo X5 Pro در نظر گرفته شده است.

ناگفته نماند که الگوهای موجود در چشم انسان منحصربفرد هستند و اسکنرهای یاد شده قادرند هویت کاربرد را با بررسی این خصوصیت مورد ارزیابی قرار دهند.

در مورد دیگر امکانات این موبایل هنوز اطلاعات دیگری در دست نیست و صرفا می توانیم بگوییم که با ورودش به بازار دیگر قفل گشایی موبایل و پرداخت الکترونیکی از طریق اثر انگشت به تلفن های هوشمند گران قیمت محدود نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • علی
    علی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    سلام کسی میدونه نمایندگی هواووی در ایران کجاست؟ نمایندگی ب قیمت عرضعه شده میفروشد؟
    لطفا اگر اطلاع دارید به این شماره در تلگرام یا هرچی اس بزنید 09355407267ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی