ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیشنهاد 7 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید بلک بری

هفته گذشته شایعات در مورد فروش بلک بری مجددا قوت گرفت و این بار نام هایی چون مایکروسافت، شیائومی، هوآوی و لنوو در لیست علاقمندان به خرید دیده می شدند. در ماه ژانویه نیز خبر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هفته گذشته شایعات در مورد فروش بلک بری مجددا قوت گرفت و این بار نام هایی چون مایکروسافت، شیائومی، هوآوی و لنوو در لیست علاقمندان به خرید دیده می شدند.

در ماه ژانویه نیز خبر رسید که سامسونگ به این شرکت پیشنهاداتی داده و حتی گفته شد که مبلغ پیشنهادی آن در حدود 7.5 میلیارد دلار بوده است اما بلک بری دریافت هرگونه پیشنهاد از سوی این شرکت کره ای را رد کرد و مدعی شد که اصلا چنین چیزی وجود نداشته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

امروز اما ارزیابی های تازه ای صورت گرفته و شایعه شده است که مایکروسافت در نظر دارد پیشنهاد خرید 7 میلیارد دلاری به بلک بری بدهد. این رقم برابر با 13.23 دلار بابت هر سهم است که در حدود 26 درصد بیشتر از ارزش واقعی آن به شمار می رود چراکه در روز جمعه هر سهم این شرکت با رقم 10.48 دلار معامله گردید.

از طرف دیگر، گزارشات اخیر هم نشان می دهد که تلفن های هوشمند پاسپورت و کلاسیک بلک بری هم فروش خوبی ندارند و این شرکت نیز اخیرا تصمیم گرفته که نیروهایش در دفاتر بین المللی را تعدیل نماید.

اما علت علاقمندی این شرکت ها به خرید بلک بری را شاید بتوان به اعتبار و شهرتش در ایجاد ارتباطات ایمن برای کاربران مرتبط دانست.

در سال 2013 میلادی، این کمپانی در جریان یک قرارداد 4.7 میلیارد دلاری با Fairfax Financial به صورت خصوصی در آمد که یکی از پیامدهای این توافق برکناری تورستن هینس از سمت مدیرعاملی و جایگزین شدن آن با جان چن بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • هیراد
    هیراد | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    من از زمانی که پدرم برام گوشی خرید بلک بری دارم ، به نظر من اگه ماکروسافت با یه برنامه مالی و سرمایه گزاری درست دست به خرید بلک بری بزنه و سیستم عامل رو تغییر نده ، ولی توی بخش سیاست های شرکت برای ارائه خدمات و محصولات و تبلیغات بین المللی تلاش کنه ، واقعا عالی میشه !
    الان من از سال 2008 که پدرم از یک سفر خارجی برای من بلک بری خرید و آورد بلک بری دارم و واقعا ازش رازی هستم ، فقط کافیه بلد باشی ازش استفاده کنی ! شاید سخت باشه ولی ارزش داره .
    تنها با گوشی z10 یکم به مشکل خوردم اونم نگه داری باتریش بود که مجبورم کرد بعد از چند ماه رو به پاسپورت بیارم و واقعا عالیه .
    کاش با سیاست های ماکروسافت بلک بری پیشرفت چشم گیری کنه .
    و اونایی که میگن سونی و سامسونگ و ... از بلک بری بهتره باید بهشون گفت اول برای یه مدت بلک بری دست بگیرید و کامل از امکاناتش استفاده کنید بعد بیایید بگید هنوزم طرف دار این مارک های چینی و کره ای و ژاپنی و... هستید یا خیر !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی