ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جاناتان آیو به سمت «مدیر ارشد طراحی اپل» منصوب می شود

جاناتان آیو، مردی که مدت هاست طراحی صنعتی محصولات اپل را در دست داشته و سه سالی هم می شود که نحوه طراحی بخش نرم افزار این شرکت (iOS) را به پیش می راند، به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

جاناتان آیو، مردی که مدت هاست طراحی صنعتی محصولات اپل را در دست داشته و سه سالی هم می شود که نحوه طراحی بخش نرم افزار این شرکت (iOS) را به پیش می راند، به زودی یک قدم از فعالیت های روزانه ی مدیریتی دور خواهد شد.

آیو در یک مصاحبه با Stephen Fry می گوید که به زودی در نقش «مدیر ارشد بخش طراحی اپل» انجام وظیفه خواهد کرد. وی اذعان داشته که همچنان مسئولیت های کلی بخش طراحی سحت افزاری و همچنین نرم افزاری بر عهده ی اوست اما برای هر یک از این قسمت ها، معون ارشد دیگری در نظر گرفته خواهد شد و سپس آیو نیز صرفا به نظارت بر روی امور مشغول می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنیست که از تاریخ یکم جولای، Richard Howarth مسئولیت بخش طراحی صنعتی-سخت افزاری و Alan Dye نیز مدیریت قسمت طراحی رابط کاربری و نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت؛ ضمن اینکه هر دوی آنها نیز از کارکنان قدیمی شرکت مورد بحث به شمار می روند.

آیو اضافه می کند: «این تغییرات، وقت آزاد بیشتری به من می دهد و از کارهای مدیریتی، اجرایی و اداری اندکی دور می شوم.»

وب سایت 9to5mac نیز جزییات بیشتری در این خصوص برای گفتن دارد و ایمیل تیم کوک برای کارکنان اپل را منتشر نموده است.

تیم کوک

تیم کوک

«جانی همچنان مسئولیت همه ی طراحی های ما را بر عهده خواهد داشت و اکنون به شکل ویژه ای بر روی پروژه های فعلی، ایده های جدید و همچنین ابتکاراتمان در آینده تمرکز خواهد نمود. وی از تاریخ اول جولای صرفا وظایف مدیریتی خود را به Richard Howarth، معاون ارشد بخش طراحی صنعتی و Alan Dye معاون ارشد بخش طراحی نرم افزاری واگذار خواهد کرد.»

جاناتان آیو که بیش از ۲۰ سال پیش به اپل پیوست، به این شرکت کمک نمود تا با ارائه ی محصولاتی نظیر iMac، آیپاد و آیفون ظاهری خاص از خود به نمایش بگذارد. در سال ۲۰۱۲، آیو علاوه بر قسمت طراحی صنعتی، مسئولیت بخش طراحی نرم افزاری را نیز پذیرفت و در نسخه هفتم از پلتفرم iOS، تغییرات بسیار زیادی ایجاد نمود؛ هم اکنون سمت او، معاون ارشد بخش طراحی در شرکت اپل است. وی در مصاحبه اش با Fry می گوید که قصد دارد بیشتر مسافرت کرده و توجه بیشتری را نیز معطوف فروشگاه های خرده فروشی شرکت مذکور در سطح جهان نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohsen
    mohsen | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    اگه به کسی که تا حالا آیفون ندیده باشه مدل های 5 و 6 رو نشون بدی ، میگه 5 جدیدتر از 6 هستش و این یعنی عقب نشینی جانی و شرکا !

  • اسماعیل
    اسماعیل | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان یه سوال داشتم
    میدونم که ربط ان چنانی به مطلب نداره،ببخشید دیگه!
    من می خوام تابستون یه اسمات فون بخرم به نظرم در بین انتخاب هایی که وجود داره ایفون 6 یه گزینه خوبه ولی از اون طرف کنفرانس اپل حدود برج 7 برگزار میشه
    و احتمالا رم و استحکام و مگاپیکسل افزایش و فورس تاچ اضافه میشه
    به نظرتون میرزه که صبر کنم؟
    به این نکته هم توجه داشته باشین که اگر قرار باشه صبر کنم برای تثبیت قیمت توی بازار باید تا برج 10 بشینم
    نظرتون چیه؟اگه شما جای من بودید چیکار میکردید؟
    از الان به خاطر پاسخاتون ممنونم!

    • Dr.A
      Dr.A | ۵ خرداد ۱۳۹۴

      سلام دوست عزيز به نظر من صبر كنين تا 6s
      امكاناتش خيلى بيشتره، من خودم خيلى دوس دارم فورس تاچ رو تجربه كنم، دوربين ١٢ و رم ٢و... بماند،به قول شما قيمتش دير مياد پايين، ولى به نظر من ارزششو داره ، از اون طرف شايعه شده كه اپل ممكنه مرداد ماه آيفونو معرفى كنه كه خوب اينطورى حباب قيمت زودتر ميشكنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی