ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جنگ کارتل ها در بازی Cartel Kings

این روزها عمده بازی های موبایل در سبک های فکری، استراتژی یا رانر عرضه می شوند و کمتر پیش می آید که بازی اکشنی با کیفیت مناسب ببینیم. استودیوی MGS که از معدود توسعه دهندگان متبحر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

این روزها عمده بازی های موبایل در سبک های فکری، استراتژی یا رانر عرضه می شوند و کمتر پیش می آید که بازی اکشنی با کیفیت مناسب ببینیم.

استودیوی MGS که از معدود توسعه دهندگان متبحر در ساخت عناوین اکشن برای موبایل محسوب می شود، پس از تجربه موفق All Guns Blazing بازی جدیدش Cartel Kings را در سبک و سیاق عنوان قبلی خود عرضه کرده و ما را به دل مبارزات کارتل های تبه کار می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Cartel Kings جنگ میان کارتل های تبه کار را روایت می کند و شما در این بازی، کنترل یکی از تبه کاران را در زاویه سوم شخص بر عهده خواهید داشت. بازی با سبک گرافیکی سل-شید طراحی شده و محیط بسیار زیبا و انیمیشن های جالب و روانی را طی بازی شاهد هستید.

Cartel Kings یک بازی آنلاین است و برای تجربه اش باید دائما به اینترنت متصل باشید. با ورود به بازی، می بایست در ابتدا برای خود یک کارتل بسازید یا اینکه به یک کارتل از پیش ساخته شده بپیوندید.

Cartel Kings 2

حالا که تیمتان را بستید می توانید به سایر کارتل ها حمله کنید؛ بانک ها را بزنید، ماشین های زرهی را منفجر کنید و سران کارتل ها را از دم تیغ بگذرانید. هر چقدر تعداد پیروزی هایتان در مبارزات بیشتر باشد، کارتل شما به مقام بهتری در جدول رده بندی جهانی بازی خواهد رسید.

انواع اسلحه در Cartel Kings پیدا می شود، از کلت های کمری بگیرید تا آر پی جی و بازوکاهای مهیب. نکته خوب این که تمامشان قابل ارتقا هستند و ضمنا گزینه های بسیار زیادی برای شخصی سازی کاراکتر (لباس، عینک و ...) در اختیار دارید.

Cartel Kings هدایت کاراکتر را به طور کامل به شما نسپرده، بلکه کاراکتر شما به سبک بازی هایی همچون Virtua Cop به صورت از پیش رندر شده بین سنگرها جابجا می شود و کار شما تنها خروج از سنگر، هدفگیری و تیراندازی به دشمنان است.

بازی مود Co-Op هم دارد، بنابراین یک سری از مراحل را می توانید با دوست خود به صورت همزمان پیش ببرید. این بازی بسیار سرگرم کننده فعلا برای سیستم عامل iOS عرضه شده و می توانید آن را روی آیفون 4S و دستگاه های پس از آن اجرا نمایید.

Cartel Kings

Cartel Kings

سازنده: Mobile Gaming Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 218 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    این یارو که گل گلی پوشیده رو از رو شخصیت GTA: Vice City نساختن؟؟؟!!

  • ANZ
    ANZ | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    عکس اولی رو ببینید ، چقدر شبیه تامی ویسیتی ( شخصیت GTA vc ) ساختنش انگار همونه که یکم پیرتر شده

    عکس پایینی هم شبیه رئیسش «سانی » هست

  • koosha
    koosha | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    چرا نسخه اندرویید نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی