ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما نسخه محدود «مرد آهنی» از گلکسی S6 Edge را معرفی کرد

در هفته ی گذشته تصاویری غیر رسمی از نسخه Iron Man تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اج منتشر گشت اما امروز بالاخره سامسونگ این موبایل که در تعداد محدود تولید شده را به شکل رسمی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در هفته ی گذشته تصاویری غیر رسمی از نسخه Iron Man تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اج منتشر گشت اما امروز بالاخره سامسونگ این موبایل که در تعداد محدود تولید شده را به شکل رسمی معرفی نمود.

در نسخه مذکور، بدنه ی اصلی موبایل به رنگ قرمز و طلایی درآمده و فضای ذخیره سازی نیز تا ۶۴ گیگابایت در اختیار کاربر قرار گرفته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

زمانی که جعبه این موبایل خاص را باز نمایید، یک عدد شارژر بی سیم خود نمایی کرده که به همراه نسخه محدود Iron Man به کاربران فروخته می شود. جدا از شارژر بی سیم، یک عدد قاب شفاف برای محافظت از قسمت پشت موبایل در جعبه قرار گرفته که کاربر در صورت تمایل می تواند از آن بهره گیرد.

بر اساس گفته های سامسونگ، نسخه ی مورد بحث از ۲۷ ماه May در کره جنوبی به فروش خواهد رفت و سپس در ماه بعدی نیز به چین و هنگ کنگ می رسد. شرکت یاد شده هنوز از سایر بازارها نام نبرده و همین موضوع می تواند طرافداران شخصیت «مرد آهنی» را در سایر بخش های جهان، اندکی نا امید کند.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Iron-Man-Edition-02-w600

از سوی دیگر قیمت نسخه مرد آهنی نیز هنوز از طرف شرکت کره ای عنوان نشده اما به سادگی می توان انتظار داشت که فراتر از نسخه ی عادی گلکسی اس ۶ اج ۶۴ گیگابایت باشد. سامسونگ در خصوص نسخه ی غیر خمیده و معمولی گلکسی اس ۶ و دریافت تم مرد آهنی برای آن، سخنی به میان نیاورده و به نظر نمی رسد قصد داشته باشد این موبایل را نیز در نسخه ی محدود و با چنین حالتی عرضه نماید.

از شما دعوت می کنیم ویدیوی آنباکس رسمی گلکسی اس ۶ اج نسخه ی مرد آهنی را تماشا نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Notam
    Notam | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    قبول سفارش گوشی های شیائومی و سایر برند های معتبر چینی مستقیما از چین.
    رد می نوت4جی 750000 تومان
    می3-16گیگ 950000 تومان
    می3-64گیگ 1060000 تومان
    می4-16 گیگ 1300000 تومان
    می نوت 16گیگ 1700000 تومان
    می نوت 64گیگ 1860000 تومان
    تبلت می پد("7.9) 16گیگ 930000 تومان
    دستبند می بند 75000 تومان.
    وان پلاس وان 64 گیگ 1450000 تومان
    جهت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر: salar.shahidi@ymail.com

  • Nikko_Bleik
    Nikko_Bleik | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    این احتمالا برای نوجوان ها طراحی شده ، در سراسر جهان زندگی سخت شده ، افراد جوان یا مسن مشغول کار و هزاران دردسر برای آسایش خانوادگی اند ، مگر شاید کسی که ذهنش مجال داره به مردآهنی و هالک فکر کنه که البته در طبقه مرفه وجود دارند. انسان های معمولی با مشکلات معمولی تلفن هوشمند رو برای اتصال به شبکه های ارتباطی و اپلیکیشن ها نیاز دارند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی