ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Kiwi Camera؛ اپلیکیشن عکاسی و ویرایش تصاویر با امکاناتی منحصر به فرد

کاربر هر سیستم عاملی که باشید، ابزارهای ویرایش تصویر در آن فراوانند؛ از ویرایشگر پیش فرض سیستم عامل گرفته تا صدها اپلیکیشن متنوع را می توانید برای زیباسازی تصاویر خود به کار بگیرید. کثرت این اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کاربر هر سیستم عاملی که باشید، ابزارهای ویرایش تصویر در آن فراوانند؛ از ویرایشگر پیش فرض سیستم عامل گرفته تا صدها اپلیکیشن متنوع را می توانید برای زیباسازی تصاویر خود به کار بگیرید.

کثرت این اپلیکیشن ها و ابزارهای کاربردی شان موجب شده که عکاسی و ویرایش تصاویر با موبایل یکی از آسان ترین کارهای دنیا باشد. Kiwi Camera از جدیدترین آنهاست که تجربه ای آسان و لذت بخش از ویرایش تصاویر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Kiwi Camera هم ابزارهای عکاسی دارد و هم ویرایشی، بنابراین می توان از جهاتی آن را با اینستاگرام مقایسه نمود. تنها موردی که ویرایشگر کیوی را پایین تر از اینستاگرام قرار می دهد، نداشتن شبکه اجتماعی است؛ با این وجود چه از لحاظ تنظیمات عکاسی، چه فیلترها و رابط کاربری آن را با اختلاف زیادی شکست می دهد. 

در منوی عکاسی اپ، می توانید از گزینه هایی همچون Grid View، خاموش کردن صدای شاتر، گرفتن عکس با لمس و تایمر بهره ببرید. اما قابلیت مهم و منحصر به فرد عکاسی با کیوی، فیلترهای زنده آنند.

Kiwi Camera 2

تعداد نسبتا قابل توجهی از فیلترهای زنده را می توانید برای عکاسی با کیوی استفاده کنید و پیش از گرفتن عکس، در حالت تمام صفحه و یا بندانگشتی پیش نمایشی از آنها را ببینید. افکت های نورپردازی، حالت کروی، ترمیم کننده چهره، حالات مختلف سیاه و سفید و گزینه های منحصر به فردی همچون Time Filter را در میان این فیلترهای زنده خواهید یافت.

Time Filter در واقع افکتی تصادفی است که با تغییر ساعت متحول می شود و شاید بتواند شما را با رنگ آمیزی متفاوتش غافلگیر کند. امکان تنظیم کنتراست و نور و شفافیت عکس نیز از گزینه هایی است که پیش از عکاسی در اختیار خواهید داشت.

اما امکانات ویرایشی کیوی نیز بسیار مطلوبند. در این اپ می توانید کلاژهای تصویری را با 36 قاب پیش فرض قابل تنظیم بیافرینید. از ابزارهای ویرایشی آن هم می توان به انواع فیلتر، Overlay، فریم های خلاقانه، ابزار برش به سایزهای استاندارد و استیکرها و فونت های رایگان اشاره کرد.

فروشگاه کیوی هم محلی است تا بتوانید از آن انواع افکت ها و استیکرهای رایگان یا پولی جدید را دانلود کنید. علیرغم این امکانات عالی، از کیوی می توان دو ایراد گرفت.

یکی نبود ابزارهای تنظیم روشنایی، کنتراست و گرمای رنگ در ویرایشگر است و دیگری واترمارکی که به گوشه تصاویر ویرایش شده می چسباند. با این حال، کیوی در ویرایش تصاویر و عکاسی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و با یک بار تجربه می تواند به یکی از گزینه های اول شما برای این کار تبدیل شود.

Kiwi Camera

Kiwi Camera

سازنده: .Kiwiple Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    اپ B612 که مال کمپانی لاین هست هم برای ادیت عکس عالیههه خیلی هم راحت میشه باهاش ارتباط برقرار کرد، میشه باهاش فیلم هم با افکت موردنظر خودت بگیری

  • mahyar.soleymani40
    mahyar.soleymani40 | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    من خیلی اپلیکیشن های ویرایش عکس رو امتحان کردم، به نظرم هیچ کدوم به پای Line Camera نمیرسن هم سبک و کم حجمه و هم قابلیت روتوش خیلی خوبی داره
    برخی از ویژگی های برنامه ی LINE camera اندروید :

    * دارا بودن بیش از 100 فریم و 1000 استامپ مختلف

    * دارا بودن بیش از 186 براش

    * دارا بودن فیلترهایی شگفت انگیز

    * استفاده از براش ها و متن های دارای استایل

    * اشتراک گذاری تصاویر برروی شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و …

  • A.R.T
    A.R.T | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    فیلتر های جالبی داره!
    -----
    دوستان تبلت سرفیس ۳ خبر ندارید که دقیقا پرذازشگر گرافیکیش کدوم مدل اینتل هست؟ Intel 5300 ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی