ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو فعالیت های خود را در ایران گسترش می دهد

هرچند محصولات چینی غالبا در بین کاربران به عنوان کالاهای بی کیفیت شناخته می شوند، اما در این بین هستند شرکت هایی که موفق شده اند سنت شکنی کرده و خود را به عنوان نماینده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

هرچند محصولات چینی غالبا در بین کاربران به عنوان کالاهای بی کیفیت شناخته می شوند، اما در این بین هستند شرکت هایی که موفق شده اند سنت شکنی کرده و خود را به عنوان نماینده ای شایسته برای چشم بادامی ها، معرفی نمایند.

لنوو یکی از تولید کنندگان چینی است که توانسته با ارائه محصولات با کیفیت به بازار، طرفداران بسیاری را به دست آورد. لپتاپ های Thinkpad این مجموعه از جمله سرشناس ترین محصولات آن هستند که به لطف تست های نظامی متعددی که بر رویشان انجام می شود، از استحکامی مثال زدنی برخوردار هستند.

حال به نظر می رسد که این برند قصد دارد فعالیت های خود را در ایران گسترش داده و ارتباط نزدیک تری را با مشتریان برقرار نماید. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر راه اندازی دفتر رسمی لنوو در کشورمان به گوش می رسد، اما تا آن زمان چینی ها قصد دارند با کمک توزیع کنندگان رسمی، حضور پر رنگ تری را در بازار ایران داشته باشند.

بر همین اساس سایت Lenovo.ir راه اندازی شده است. کاربران با مراجعه به این سایت می توانند ضمن آشنایی با محصولات، با وارد نمودن Part Number از اصالت محصولاتی همچون لپتاپ، All-in-One و تبلت نیز اطمینان حاصل کنند.

در نهایت شایان ذکر است که لنوو جشنواره ای را نیز تا ۲۵ خرداد برای مشتریان خود تدارک دیده است. کاربران با خرید محصولات این شرکت و ثبت مشخصات آن در وبسایت مذکور، شانس این را دارند تا در قرعه کشی دو دستگاه MVM، ۴ دستگاه تیبا و ۱۵۰ سکه طلا شرکت نمایند.

آیا شما تا به حال از محصولات لنوو استفاده کرده اید؟ آیا تا به حال از خدمات پس از فروش این محصولات در ایران بهره گرفته اید؟ تجربه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • M beigi
    M beigi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    من گوشی z2 دارم و نمیتونم براش ی کیف پیدا کنم!
    چه کنم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی