ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن Phone Companion را برای ارتباط دادن تلفن های هوشمند به PC منتشر خواهد کرد

مایکروسافت تصمیم دارد به منظور پر کردن فاصله بین PC ها و تلفن های هوشمند، یک نرم افزار اختصاصی ویژه ویندوز ۱۰ با نام Phone Companion منتشر کند. این شرکت امید دارد که نرم افزار جدید باعث شود کاربران تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت تصمیم دارد به منظور پر کردن فاصله بین PC ها و تلفن های هوشمند، یک نرم افزار اختصاصی ویژه ویندوز ۱۰ با نام Phone Companion منتشر کند. این شرکت امید دارد که نرم افزار جدید باعث شود کاربران تلفن های اندرویدی و آیفون اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف مورد نظرش را روی دستگاه هایشان نصب کنند.

ابزار مذکور قرار است پس از نصب شدن بر روی یک کامپیوتر مبتنی بر نسل آتی ویندوز، همانند یک هاب برای ارجاع کاربران به دانلود Skype، OneDrive، OneNote، Outlook، Office، Xbox Music و حتی اپلیکیشن اخیرا معرفی شده ی کورتانا عمل کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته این نرم افزار خودش هیچ عملیات سینک خاصی را بین تلفن و کامپیوتر انجام نمی دهد، اما اپلیکیشن هایی که کاربر به آن ها ارجاع داده می شوند همگی دارای این قابلیت هستند. مثلا OneNote که در حال حاضر عملیات سینک کردن فایل های متنی بین ویندوز، اندروید و iOS را انجام می دهد، و بسیاری از ابزارهای موبایلی مجموعه آفیس که از امکان همسان سازی اسناد روی OneDrive برخوردار هستند.

کمپانی نرم افزاری ساکن ردموند از ابزار مورد بحث برای آگاه کردن افرادی استفاده می کند که امسال کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز ۱۰ را خریداری خواهند کرد، اما الزاما اطلاع ندارند که مایکروسافت چنین سرویس هایی را روی پلتفرم های موبایلشان ارائه می کند.

اعلام شده اپلیکیشن Phone Companion چند هفته دیگر به عنوان بخشی از نسخه پیش نمایش داخلی ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و این بدین معناست که به زودی شاهد انتشار build جدیدی از نسل بعدی ویندوز خواهیم بود.

شرکت یاد شده همچنین اخیرا امکان آزمایش استریم بازی های Xbox One را روی ویندوز ۱۰ فراهم کرده بود اما قابلیت فوق هنوز به طور کامل آماده نشده است، در نتیجه و با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه E3 گمان می رود هر دوی این قابلیت ها با هم به نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز جدید اضافه شوند.

لازم به یادآوریست که مایکروسافت تصمیم دارد نسخه نهایی نسل بعدی سیستم عاملش را تابستان امسال به عنوان آپگریدی رایگان برای کاربران ویندوز ۷ و ۸ منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آوش
    آوش | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    کم کم دارم به این نتیجه میرسم که گوشی وینفونی نگیرم و از سرویس هایه مایکروسافت رو دیوایس هایه اندرویدی استفاده کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی