ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروهای هیوندای قبل از محصولات سایر کمپانی ها به اندروید اتو مجهز می شوند

اندروید اتو که در حدود یکسال پیش معرفی شد تلاشی محسوب می گردد از جانب گوگل برای آوردن قابلیت های تلفن های هوشمند به خودروها، آنهم به صورتیکه امکانات مذکور کمترین حواس پرتی ممکنه را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

اندروید اتو که در حدود یکسال پیش معرفی شد تلاشی محسوب می گردد از جانب گوگل برای آوردن قابلیت های تلفن های هوشمند به خودروها، آنهم به صورتیکه امکانات مذکور کمترین حواس پرتی ممکنه را برای رانندگان ایجاد کنند.

از ابتدای سال جاری سیستم یاد شده بر روی برخی از ابزارهای مسیریابی شخص ثالث ارائه شد، ولی از امروز کمپانی هیوندای تصمیم گرفته تا آن را به صورت رسمی در یکی از محصولات خودش یعنی سوناتا ۲۰۱۵ عرضه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نمایندگان رسمی و فروشندگان خودروی یاد شده می توانند اتومبیل ها را از امروز به اندروید اتو به روز رسانی نمایند و این در حالیست که صاحبان ماشین مورد بحث برای اینکه قادر گردند خودشان این آپدیت را صورت دهند باید تا تابستان سال جاری منتظر بمانند.

اندروید اتو همانند یک رابط کاربری پیاده سازی شده بر روی سیستم مسیر یابی موجود در خودروهای سوناتا ۲۰۱۵ عمل نموده و قابلیت هایی همانند نقشه گوگل، جستجوی صوتی گوگل، ارسال و دریافت پیغام، دریافت و برقراری تماس صوتی و امکان گوش دادن به پادکست ها و موسیقی از طریق اپ های شخص ثالث را فراهم می آورد.

برای استفاده از آن نیز لازم است یک تلفن هوشمند دارای اندروید آب نبات چوبی به پورت USB تعبیه گشته در اتومبیل متصل گردد و سپس شما می توانید گزینه های مورد نیاز خودتان را از طریق نمایشگر لمسی سیستم مسیریابی یا دکمه های موجود بر روی فرمان انتخاب و کنترل نمایید.

کمپانی هیوندای اعلام نموده سایر مدلهای تولیدی اش نیز در طول سال جاری از قابلیت بهره گیری از اندروید اتو بهره مند خواهند شد. این شرکت همچنین تعهد کرده که به زودی پشتیبانی از CarPlay اپل را هم مهیا نماید.

گوگل تا کنون با بیش از ۳۰ کمپانی خودروسازی به منظور ارائه اندروید اتو به کاربران وارد همکاری گشته و احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد ارائه ی این پلتفرم بر روی گستره بسیار وسیع تری از اتومبیل ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • قنبر
    قنبر | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    واقعا بعضیا رو ادم میبینه تو این سایت حالش بهم میخوره البته بعضیا:'(

  • Dante
    Dante | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    نمی دونم این شخص MR.M چقدر جلزو ولز می کنه !!!
    عزیزم یه سرچی توی (گوگل نه) توی موتور جست و جوی اپل (که نداره) بکنی متوجه می شی که اولین بار خودرو های هوشمند رو گوگل توسعه داد - اخه خیلی جالبه MR.M به خودش هم مثبت می ده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی