ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی GoPro هم قدم به سوی دنیای واقعیت مجازی بر می دارد

با رشد آهسته و پیوسته بازار هدست های واقعیت مجازی به لطف آکیلس و فیسبوک، شرکت های دیگر نیز به سرمایه گذاری در این حوزه علاقه مند شده اند. نیک وودمن، مدیرعامل GoPro امروز اعلام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

با رشد آهسته و پیوسته بازار هدست های واقعیت مجازی به لطف آکیلس و فیسبوک، شرکت های دیگر نیز به سرمایه گذاری در این حوزه علاقه مند شده اند. نیک وودمن، مدیرعامل GoPro امروز اعلام نمود که قرار است دوربین کروی مانندی به زودی عرضه شود. این دوربین قادر به ضبط تصاویری خواهد بود که قابل استفاده در هدست های واقعیت مجازی هستند.

وودمن در کنفرانس کد گفت: "زمانی که فیسبوک آکیلس را خرید، پیامی ارسال کرد که می گفت، بسیار خب، قرار است سرمایه گذاری هنگفتی در بخش توسعه واقعیت مجازی صورت بگیرد."

این دوربین که همانند یک توپ کوچک است، از شش دوربین Hero4 که در جهات مختلف قرار گرفته اند ساخته شده. تصاویر دریافت شده به وسیله Kolor، نرم افزار ساخته شده توسط شرکتی که GoPro در ماه آپریل خرید، کنار یکدیگر قرار می گیرند و تصاویر آماده استفاده در محیط واقعیت مجازی می شود.

در نتیجه، این تصاویر از طریق آکیلس ریفت، گوگل کاردبورد و هولولنز مایکروسافت قابل استفاده خواهند بود. همچنین از طریق سرویس هایی چون YouTube 360 قابل مشاهده است. قیمتی در مورد محصول ارائه نشده اما وودمن می گوید اواخر امسال مشتریان قادر به خرید دوربین خواهند بود. تصور کنید یکی از این دوربین ها را روی کواد کوپتر خود سوار کرده و از اطراف فیلمبرداری 360 درجه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    به به گل بود به سبزه هم آراسته شد، خب رقابت داره جالب میشه

  • Mr.M
    Mr.M | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    http://gif.co/rLo6.gif

مطالب پیشنهادی