ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی GoPro‌ سال آینده یک پهپاد عرضه می کند

عاقبت اتفاقی که انتظار می رفت رخ داد و کمپانی GoPro وارد کسب و کار تولید پهپادها شد. پیرو شایعاتی که سال گذشته شاهد انتشارشان بودیم، نیک وودمن، مدیرعامل این کمپانی، طی کنفرانسی با عنوان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

عاقبت اتفاقی که انتظار می رفت رخ داد و کمپانی GoPro وارد کسب و کار تولید پهپادها شد. پیرو شایعاتی که سال گذشته شاهد انتشارشان بودیم، نیک وودمن، مدیرعامل این کمپانی، طی کنفرانسی با عنوان "کد" اعلام کرد شرکتش قصد دارد یک "کواد کوپتر" (پهپادی دارای چهار پروانه) ساخته و آن را در نیمه ی اول ۲۰۱۶ روانه ی بازار کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وودمن در همین راستا ذکر نموده پهپاد مورد بحث در اصل تکمیل کننده ی تولیدات و محصولات GoPro خواهد بود و اخیراً برای آنها و کسب و کارشان ساخت و ارائه ی چنین ابزاری به بازار ضروری به نظر می رسیده است.

مدیر عامل کمپانی مورد بحث در رابطه با قیمت محصول تازه شان سخنی به میان نیاورده ولی به این موضوع اشاره داشته که شرکت مبتوعش بر روی «کاربران و مشتریان عادی» تمرکز دارد. از همین رو می توان انتظار داشت کوادکوپتر GoPro‌ با قیمتی مشابه محصولات DJI، Parrot و یا 3D Robotics در اختیار عموم قرار گیرد.

نیک در بخشی دیگر از صحبت هایش گفته است اینکه به کاربران اجازه دهیم دوربین شان را به پرواز درآورند سبب می گردد تا خلاقیت شان شکوفا گردد، تصورش سخت نیست این شکوفایی خلاقیت باعث شود آنها تمایل به خرید تجهیزات و لوازم جانبی بیشتری برای کوادکوپتر خود پیدا کنند.

از شواهد بر می آید یک پهپاد دقیقاً محصولی مناسب استراتژی های تولید و فروش GoPro خواهد بود، خصوصاً که وودمن تاکید دارد برایش وسایل جانبی متعدد و مناسبی نیز در نظر گرفته شده تا افراد بیش از هر زمان دیگری به خرید و بهره گیری از آن ترغیب گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احمد رضا حق شناس
    احمد رضا حق شناس | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    سلام میبخشید قیمت لومیا 640 چقدره؟

    • پرهام
      پرهام | ۷ خرداد ۱۳۹۴

      Lumia 640 XL Dual 700t

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    کیفیت دوربیناش در کنار یک پهپاد عالی میتونه از اون یه گجت توپ برای خلق صحنه های زیبا بسازه

مطالب پیشنهادی