ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از پلتفرم جامپ برای ایجاد محتوای واقعیت مجازی پرده برداشت

گوگل سال گذشته با معرفی هدست دست ساز خود به نام Cardboard واقعیت مجازی را در اختیار عموم کاربران قرار داد و حالا این غول جستجوگر اعلام کرده که نسخه به روز رسانی شده ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

گوگل سال گذشته با معرفی هدست دست ساز خود به نام Cardboard واقعیت مجازی را در اختیار عموم کاربران قرار داد و حالا این غول جستجوگر اعلام کرده که نسخه به روز رسانی شده ای از این هدست را در اختیار یک میلیون کاربر واقعیت مجازی خود قرار می دهد که می توان از آن به همراه اسمارت فون های دارای نمایشگر تا 6 اینچ استفاده کرد.

این هدست همچنین دارای یک دکمه در قسمت بالایی اش است که جایگزین حلقه مغناطیسی در نسخه قبلی می شود تا امکان استفاده از آن به همراه هر تلفن هوشمندی امکان پذیر باشد. گوگل همچنین در اقدامی جالب که قطعا برای راضی نگه داشتن کاربرانش صورت گرفته اعلام کرده که اسمبل کردن این هدست تنها با سه گام ساده انجام می شود.

گوگل همچنین Jump را معرفی کرد که در واقع همان پلتفرم جدید آن برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوا است. این راهکار در واقع ابزارهایی را برای ایجاد محتوای واقعیت مجازی در اختیار حرفه ای ها و عموم مردم قرار می دهد و به لطف آن هر کسی می تواند ویدئوهای سه بعدی تهیه کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

گوگل برای این کار با گو پرو همکاری اش را آغاز کرده و به این شرکت سفارش داده تا نخستین نگهدارنده دوربین های سه بعدی را برای این پلتفرم بسازد.

همانطور که در مراسم امروز گوگل توضیح داده شد، این نرم افزار فریم های مختلف را به شکلی بدون نقص به یکدیگر متصل کرده و یک تجربه عالی از واقعیت مجازی را برای کاربران ایجاد می کند.

این پلتفرم برای استفاده در محیط های آموزشی فوق العاده است و به همین دلیل دبیران می توانند کلاس های خود را به صورت مجازی در هر نقطه ای برگزار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی رضایی
    مهدی رضایی | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    عاشق این قوطی شدم :)
    اخرههههه اختراعهععع

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    خدا کنه این بار خود گوگل اینو بفروشه . پارسال که نفروخت / شرکت های دیگه فروختن

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    اون دستگاه که با گوپرو ساخت عالی !!!

مطالب پیشنهادی