ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با یوداسیتی برای برگزاری دوره های آموزش مجازی همکاری می کند

دقایقی پیش و طی کنفرانس I/O اعلام شد که گوگل با Udacity برای برگزاری یک دوره شش مرحله ای آموزش برنامه نویسی اندروید همکاری می کند. هدف از این کار، کمک به توسعه دهندگان برای فرا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۴

دقایقی پیش و طی کنفرانس I/O اعلام شد که گوگل با Udacity برای برگزاری یک دوره شش مرحله ای آموزش برنامه نویسی اندروید همکاری می کند. هدف از این کار، کمک به توسعه دهندگان برای فرا گرفتن شیوه صحیح برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن هاست.

توسعه دهندگان با گذراندن این دوره و کسب nanodegree از یوداسیتی حتی می توانند به استخدام گوگل دربیایند. همانطور که از شواهد پیداست، این دوره آموزشی برای برنامه نویسان مبتدی نبوده و برای توسعه دهندگان حرفه ای در نظر گرفته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

درست مثل باقی دوره های مجازی یوداسیتی، شرکت کنندگان در این دوره قادرند کلیه ویدئوها را به رایگان تماشا کنند. با این وجود برای اخذ مدرک و ارتباط با دستیاران دوره، می بایست هزینه ای 200 دلاری را بپردازند (هر چند پس از گرفتن مدرک، شرکت کنندگان در دوره قادر خواهند بود که نصف هزینه پرداختی را پس بگیرند).

بنابرگفته مدیر عامل یوداسیتی آقای سباستین تران، توسعه دهندگان می بایست شش دوره تئوری و تعدادی پروژه را برای کسب مدرک خود به اتمام برسانند. به عنوان مثال در یکی از این دوره ها از هنرجویان خواسته می شود تا از API اسپاتیفای درون یک اپلیکیشن استفاده کنند. تمرکز در این دوره همانند سایر دوره های یوداسیتی بر دانش عملی خواهد بود و پروژه ها اهمیت به مراتب بیشتری از دوره های تئوری خواهند داشت.

تران در این مورد اذعان داشت: " ما می خواهیم شرکت کنندگان در این دوره را به نقطه ای برسانیم که مهارت های خود را حین کار نمایان کنند، نه در آزمون های چند گزینه ای. مطمئنا این همان چیزی است که گوگل از توسعه دهندگان اپلیکیشن هایش می خواهد."

اتمام این دوره تقریبا بین شش تا نه ماه از شرکت کنندگان زمان خواهد گرفت، با این وجود از زمان آغاز دوره افراد حاضر در آن می توانند پروژه ها را با سرعت دلخواه خود پیش ببرند.

google-play-services

 

گوگل برای نشان دادن تعهد خود به این پروژه، پنجاه توسعه دهنده را تا پایان سال برای در نشستی سه روزه به مانتین ویو دعوت خواهد کرد. در این نشست ملاقات هایی صورت خواهد گرفت و گوگل تعدادی از شرکت کنندگان را به استخدام خود در می آورد.

علاوه بر موارد فوق، گوگل با دولت مصر برای برگزاری این شش دوره آموزشی اندروید به زبان عربی همکاری خواهد نمود. برای اولین بار در تاریخ یوداسیتی، دیگر برگزاری این دوره به زبان های دیگر محدود به زیرنویس ویدئوها نیست و کلیه محتوای ارائه شده در هر دوره مختص هر منطقه جغرافیایی خواهد بود. ضمنا گوگل دو هزار بورسیه برای هنرجویان مصری در نظر خواهد گرفت و میزبان فرصت های شغلی برای آنان خواهد بود.

آقای تران معتقد است که این کار می تواند در کاهش جنگ و درگیری در این منطقه موثر واقع گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۸ خرداد ۱۳۹۴

    حالا چجور میشه ما هم شرکت کنیم؟
    از کی شروع میشه؟

  • رضا
    رضا | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    یودایسیتی بسته است برای ایران به غیر از چیز شکن راه دیگه ای نداره ازش استفاده کنیم اخه سرعتم همینطوری کمه کمتر هم میشه با چیز یکی راهنمایی کنه منو
    ممنون

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    تموم شد ؟؟؟ یه مقدار زود نبود برای تموم شدن . چند ساعت بود ؟؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    اخ جووون بهتر خبر امروز / تابستون بعد صد درصد ثبت نام می کنم حیف که این تابستون درس برداشتم

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    عالیهههه!

مطالب پیشنهادی