ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HBO Now برای اندروید عرضه می شود

شبکه HBO با سریال های گوناگونی که پخش می کند، طرفداران بسیاری دارد و حالا این سرویس که مدتی در انحصار دستگاه های اپل بود، به اندروید می آید. این خبر را ساندار پیچای، مدیر اجرایی ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۹

شبکه HBO با سریال های گوناگونی که پخش می کند، طرفداران بسیاری دارد و حالا این سرویس که مدتی در انحصار دستگاه های اپل بود، به اندروید می آید. این خبر را ساندار پیچای، مدیر اجرایی ارشد گوگل در کنفرانس I/O 2015 اعلام کرد. اپلیکیشن HBO Now در گوگل پلی عرضه می شود و به طور کامل از کروم کست و Google Cast پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز صحبتی از تاریخ عرضه آن نشده است.

این خبر، هم برای گوگل، هم برای HBO و هم برای کاربران خبر بزرگی است چرا که میلیون ها نفر به مشترکان سرویس ویدیویی HBO می افزاید. حق اشتراک فعلی این سرویس 14.99 دلار در ماه است و دسترسی کاملی به برنامه های تلویزیونی HBO و همچنین تعداد زیادی از فیلم های هالیوودی را فراهم می کند.

البته پیش از این نیز با استفاده از اپلیکیشن HBO Go امکان تماشای فیلم های این شبکه در دستگاه های اندرویدی نیز وجود داشت اما این کار، تنها با استفاده از سرویس تلویزیون کابلی امکان پذیر بود. حال ساندار پیچای اعلام کرد که این سرویس از انحصار اپل خارج می شود و کاربران اندروید نیز از این پس خواهند توانست با دستگاه خود، فیلم های شبکه HBO را به صورت آنلاین تماشا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    برای عاشقان فیلم میتونه عالی باشه گوگل دارم عاشقت میشمااااا

مطالب پیشنهادی