ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل 18 اپلیکیشن برتر را به خاطر پیروی از زبان طراحی متریال معرفی کرد

زمان زیادی تا یک سالگی زبان طراحی متریال باقی نمانده و گوگل تصمیم گرفته که به این مناسبت، اپلیکیشن هایی که به بهترین شیوه ممکن از این زبان پیروی می کنند را معرفی نماید. در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

زمان زیادی تا یک سالگی زبان طراحی متریال باقی نمانده و گوگل تصمیم گرفته که به این مناسبت، اپلیکیشن هایی که به بهترین شیوه ممکن از این زبان پیروی می کنند را معرفی نماید.

در میان لیست هجده تایی اعلام شده از سوی اهالی مانتین ویو می توان به نام هایی نظیر نیویورک تایمز اشاره کرد که به خاطر «تایپو گرافی زیبایش» مورد تقدیر قرار گرفته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این اپ ها بدانید.

Tumblr از دیگر مواردی بود که به خاطر انیمیشن های دلچسبش نظر تیم گوگل را به خود جلب کرد و  B&H Photo Video به موجب ارائه تصاویر فراگیر به کاربرانش تمجید شد.

از دیگر اپلیکیشن های معرفی شده می توان به Pocket به خاطر قالب انطباقی اش، Pocket Casts برای مرور بدون نقص محتوا و Weather Timeline برای سادگی اش اشاره نمود.

دیگر اپلیکیشن های عنوان شده در این لیست برنده هیچ جایزه ای نشدند اما به این خاطر که در طراحی آنها از زبان متریال بهره گرفته شده بود، مورد توجه کارشناسان گوگل واقع شدند. این برنامه ها عبارتند از: BuzzFeed، Circle for Bitcoin، Evernote، GroupMe، Indiegogo، Instacart: Grocer Delivery،  Lyft، Runtastic Running،SeriesGuide، Telegram، The Hunt-Style و wiMAN Free Wi-Fi.

نظر شما چیست؟ آیا گوگل انتخاب های درستی را انجام داده است؟ آیا این اپلیکیشن ها می توانند به بهترین شیوه معرف طراحی متریال باشند؟

These-18-apps-show-off-Googles-Material-Design-the-best-says-Google (1) These-18-apps-show-off-Googles-Material-Design-the-best-says-Google

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    ای کاش فونوگراف رو هم میزاشتن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی