ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: خیزش پروموتئوس

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

زوبی

123

زوبی یک بازی رقابتی ایرانی است که توسط استودیو اردیبهشت ساخته و عرضه شده است. رابط کاربری بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن شما را به بازی منتقل می کند، اما عدم وجود گزینه های مختلف برای ایجاد تنظیمات مناسب، منوی زوبی را بیش از حد ساده جلوه می دهد.

گیم پلی نیز به همان سادگی است. کاراکتر بازی در حبابی قرار گرفته و باید وی را به حباب پایینی منتقل کنید. البته هر دو حباب در حال حرکت به جهت های چپ و راست هستند و هر زمان که نمایشگر را لمس کنید، زوبی از حباب بالا به بیرون پرتاب می شود. زمان بندی مهم ترین فاکتور در کسب بیشترین امتیاز است.

زوبی

زوبی

سازنده: SRC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.7 مگابایت زبان:

Godfire: Rise of Promotheus

screen640x640

Godfire: Rise of Prometheus عنوان جدید استودیو Vivid Games است که گرافیک فوق العاده بالایی دارد و حتی به جرات می توان گفت در رده پر گرافیک ترین بازی های موبایل قرار می گیرد. اما تنها گرافیک در این بازی محشر نیست. سبک Godfire اکشن ماجراجویی است و نبرد با هیولاهای عظیم الجثه و باز کردن راه به سوی پیروزی در نبردها جذابیت بسیار بالایی دارد.

Godfire: Rise of Prometheus

Godfire: Rise of Prometheus

سازنده: Vivid Games S.A قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1140 مگابایت زبان:

Lara Croft: Relic Run

lara-croft-relic-screens2

لارا کرافت ماجراجو باز هم به دنبال دردسرهای جدید می گردد و هر خطری را به جان می خرد تا به گنجی که دنبال آن می گردد برسد. Relic Run یک بازی رانر است که در آن لارا از محیط های مختلف به طرق متفاوتی گذر می کند تا خود را به هدف برساند. گرافیک سه بعدی و پر جزئیات بازی سادگی خاص خود را دارد و آنقدر سنگین نیست که هر کسی قادر به اجرای آن نباشد.

Lara Croft: Relic Run

Lara Croft: Relic Run

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 141 مگابایت زبان:

Leo's Fortune

screen520x924

ویندوزفون هر روز بزگتر از روز قبلش می شود و بازی های محبوب و مشهور بیشتری برای آن منتشر می شوند تا این سیستم عامل هم کم کم جایگاه خود را میان علاقه مندان به بازی پیدا کند. شاید سال دیگر زمانی که ویندوز 10 برای موبایل هم منتشر شد هیچ توسعه دهنده ای مایل به از دست دادن شانس خود برای عرضه بازی روی این سیستم عامل نباشد. Lep's Fortune در مورد مرد میانسالی است که به دنبال گنج از دست رفته خود می رود. بازی از جلوه های بصری و شنیداری قدرتمندی بهره می برد و گیم پلی مفرح آن ساعت ها مخاطب را درگیر خود خواهد کرد.

Leo's Fortune

Leo's Fortune

سازنده: 1337 & Senri LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 77.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    فقط زوبی

  • Sav
    Sav | ۸ خرداد ۱۳۹۴

    Leo’s Fortune محشره ... گرافیک، گیم پلی، صدا و موسیقی همگی عالی!
    یکی از معدود بازی‌هایی هست که ارزش خریدن داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی