ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امکان هدیه دادن بسته های اینترنتی میان دارندگان سیم کارت های ایرانسل فراهم شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند هر یک از بسته های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیمکارت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۰

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند هر یک از بسته های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیمکارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر سیمکارت های فعال روی تبلت و مودم های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان می بایست کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555* و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2 هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیمکارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5 هزار تومان، از طریق کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان پذیر است. در این روش، شماره سیمکارت ایرانسل مورد نظر باید به صورت  *********09 وارد شود.

استفاده از تمامی بسته های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2، 3 و 4 ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه وبسایت ایرانسل قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از 70 شهر کشور راه‌اندازی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فاطمه خانوم
    فاطمه خانوم | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    والااین ایرانسل که واسه خودش خوب پول درمیاره خواهش میکنم مردمو سرکار نذارین انتقال اینترنت کجاست به خدا من 50 دقیقه مکالمه و 500 تا پیامک و 50 مگابایت اینترنت خریدم ولی نصف ایناروهم نذاشت استفاده کنم حرومت بشه ایشالا چرا دروغ میگید آخه

  • موسوی
    موسوی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید. برا من از ایرانسل اینترنت رایگان اومده . از کجا میتونم پیگیر بشم . چقدر مونده

  • sadegh
    sadegh | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    من برای دو نفر بسته 5000 تومنی هدیه دادم ولی برای هیچ کدوم فعال نشد و مبلغ از حسابم کم شد و پیام تایید هم اومد .
    آخه این چه وضعیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی