ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تصویر از کنترلرهای جدید اکس باکس وان منتشر شد

مایکروسافت قصد دارد کنترلرهای اکس باکس وان را از این پس با تغییر سخت افزاری قابل توجهی به بازار عرضه کند. البته این تغییر در ارگونومی کنترلر تغییری ایجاد نمی کند و صرفا مربوط به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مایکروسافت قصد دارد کنترلرهای اکس باکس وان را از این پس با تغییر سخت افزاری قابل توجهی به بازار عرضه کند. البته این تغییر در ارگونومی کنترلر تغییری ایجاد نمی کند و صرفا مربوط به اضافه شدن یک ویژگی حیاتی است: پورت 3.5 میلی متری.

این مسئله به قدری حائز اهمیت بوده که مایکروسافت تصمیم دارد از تاریخ 8 ژوئن به بعد، تمامی کنسول ها را به انضمام کنترلرهای جدید به بازار بفرستد و بیش از ده میلیون کنترلر فروخته شده روی کنسول ها را فراموش کند. جک 3.5 میلی متری به گیمرها اجازه می دهد هدست ها و هدفون های خود را مستقیما به کنترلر متصل کرده و صدای بازی را از طریق آن دریافت کنند.

تا به حال غیر از اضافه شدن پورت 3.5 میلی متری برای دریافت خروجی صدا، تغییر دیگری در این مدل از کنترلر گزارش نشده و به نظر نمی رسد واقعا تغییری صورت گرفته باشد. کنترلر اکس باکس وان به شکلی دوست داشتنی کامل است.

تصویری که در بالا می بینید را وبسایت اتریشی LIBRO منتشر کرد و لحظاتی بعد نیز البته آن را از حذف نمود. البته شاید کنترلرهای جدید طرح ساده مشکی رنگ داشته باشند اما طرح استتاری فوق هم جذابیت بصری خاص خود را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    خداییش تو طراحی سونی را تو جیب میزاره...یه نگاه به باندل witcher3 بندازید...شاهکار طراحی لامصب...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی