ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری گوگل و Levi’s برای استفاده از پارچه های حساس به لمس در صنعت لباس

ظاهرا پارچه جالبی که توسط بخش تکنولوژی و پروژه های پیشرفته ی گوگل (Google Advanced Technologies and Projects یا ATAP) توسعه داده شده و به تازگی خبر از رونمایی آن در کنفرانس I/O این شرکت دادیم، قرار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

ظاهرا پارچه جالبی که توسط بخش تکنولوژی و پروژه های پیشرفته ی گوگل (Google Advanced Technologies and Projects یا ATAP) توسعه داده شده و به تازگی خبر از رونمایی آن در کنفرانس I/O این شرکت دادیم، قرار نیست محدود به آزمایشگاه های مانتین ویو باقی بماند.

شرکت لیوایز در این زمینه اعلام کرده که قصد دارد در همکاری با گوگل پروژه Jacquard را وارد صنعت طراحی لباس کند. یکی از مسئولان لیوایز به نام Paul Dillinger در این خصوص گفته «بخش ATAP در گوگل نوابغ مورد نیاز برای توسعه و به ثمر رساندن چنین پلتفرمی را داراست».

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از نظر وی شرکت لیوایز دارای ۲ عامل است که کمک خواهند کرد تکنولوژی توسعه یافته توسط گوگل به شلوارهای جین واقعی راه پیدا کند؛ عامل اول آزمایش ها و تجربیات پیشین این تولید کننده لباس در توسعه انواع پارچه است و دیگری هم شبکه تامین مواد اولیه گسترده ای که این غول دنیای پوشاک از آن بهره مند است.

وی از مجموعه دلایل فوق نتیجه می گیرد که پروژه جاکارد فرصت استثنایی را برای همکاری های سازنده بین دو شرکت یاد شده فراهم آورده است.آقای Dilinger معتقد است چنین پروژه هایی را می توان برای کم کردن تمرکز ما بر تکنولوژی و ایجاد تعادل میان بخش مجازی و حقیقی زندگی به کار گرفت.

وی در توضیح عقیده خود می گوید: «کار ارزشمندی که ما در حال تلاش برای آن هستیم این است که لباسهای دوست داشتنی مان تبدیل به راهی شوند برای دسترسی داشتن به بهترین و حیاتی ترین موهبت های دنیای دیجیتال، آن هم بدون آنکه لازم نباشد چشم از کسی که در حال صرف شام با وی هستید بردارید. اگر بتوانیم چنین قابلیتی را به شکل لباس هایی ارائه کنیم که دوستداران و طرفداران برند ما همانند قبل به پوشیدنشان علاقه داشته باشند، آن وقت می توانیم بگوییم پروژه فوق به دستاورد ارزشمند خود رسیده است.»

هرچند سخنان فوق الزاما به معنی ارائه شلوارهای جین سری ۵۰۱ با قابلیت های لمسی در آینده نزدیک به شمار نمی رود، اما نتیجه همکاری بین این ۲ شرکت هرچه باشد، احتمالا به همان اندازه جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    آقا من که هنوزم اکثر جینهام برندش لیوایز هست یه جورایی الدفشن هست اما خب لیوایز سبکش همینه ... اگه لیوایز در این زمینه با گوگول مشارکت کنه حتما باید دیزاینهای جدید رو هم ارایه بده

  • حمید
    حمید | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد...بیایید تا گسترشش بدیم.
    Digiato با پرچم ابی......منتظر حضور گرمتان هستیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی