ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ 7Minute Workout؛ مربی ورزش های سبک و کوتاه مدت در خانه

زندگی پر مشغله امروزی فرصت خیلی چیزها را از انسان گرفته که یکی از آنها، ورزش کردن و توجه به سلامتی است. اما برای هر چیز راه حلی وجود دارد و در فرصت کم نیز می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

زندگی پر مشغله امروزی فرصت خیلی چیزها را از انسان گرفته که یکی از آنها، ورزش کردن و توجه به سلامتی است. اما برای هر چیز راه حلی وجود دارد و در فرصت کم نیز می توان با مدیریت و برنامه ریزی صحیح به سلامت بدن هم پرداخت.

اپلیکیشن 7Minute Workout برای کسانی طراحی شده که در طول روز فرصت چندانی برای ورزش کردن ندارند اما به وضعیت جسمانی خود اهمیت می دهند. با انجام نرمش های پیشنهادی نه چندان وقت گیر این اپ، می توانید بدون نگرانی بابت سایر کارها به سلامتی بدن خود توجه بیشتری داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

7Minute Workout یک مربی ورزش و همچنین آنالیزور وضعیت جسمانی شماست؛ نرمش های پیشنهادی اش بیشتر از چند دقیقه وقتتان را نمی گیرد و برای اجرایشان به هیچ وسیله ورزشی نیاز ندارید. بنابراین چه در خانه و چه محل کار می توانید با خیال راحت انجامشان دهید.

7Minute 2

عمده حرکات ورزشی این اپ را می توانید بدون وسیله یا نهایتا با صندلی، دیوار و لوازم دیگری که در دور و اطراف می بینید اجرا کنید. تمام آنها نیز راهنمای تصویری دارند تا بتوانید به طور کاملا صحیح اجرایشان نمایید.

طراحان این اپ برای ایجاد انگیزه، برای کاربران چالش هایی در نظر گرفته اند. مثلا اگر سی روز به طور منظم ورزش کنید، یک Achievment یا نشان دریافت خواهید کرد و بالعکس، اگر سه روز از ماه را ورزش نکنید کلیه پیشرفت های شما در اپلیکیشن به صفر رسیده و باید دوباره برای رسیدن به آن مرحله تلاش کنید.

Apple Watch 11

7Minute Workout آمار ورزش های روزانه شما را در خود ثبت و روی نمودار به نمایش می گذارد. ضمنا این اپ به اینترنت احتیاجی ندارد، با این وجود در صورت متصل شدن به اینترنت خواهید توانست پیشرفت هایتان در ورزش را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نسخه ای از 7Minute Workout هم برای اپل واچ عرضه شده تا بتوانید وضعیت ورزش خود را به طور لحظه به لحظه از روی صفحه ساعت هوشمند دنبال کنید. این اپلیکیشن بسیار کاربردی را به کلیه کاربران iOS، اندروید و ویندوزفون توصیه می کنیم.

7Minute Workout

7Minute Workout

سازنده: Perigee قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 53.8 / 31 / 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mojtaba Sharghivand
    Mojtaba Sharghivand | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    من نرم افزار 7دقیقه رو پیشنها می کنم تاریخهاش شمسی و منوی فارسی و دارای راهنمای صوتی فارسی می باشد

  • Hossein
    Hossein | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    این برنامه که برای ios رایگان نیست ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی