ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ساعت-تلفن Rockioo آشنا شوید؛ گجتی پوشیدنی و مبتنی بر اندروید

هفته ی گذشته شانگهای شاهد برگزاری نمایشگاه CES آسیا بود که در آن برندها و شرکت های مختلفی حضور یافته و محصولات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده بودند. در میان انواع ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

هفته ی گذشته شانگهای شاهد برگزاری نمایشگاه CES آسیا بود که در آن برندها و شرکت های مختلفی حضور یافته و محصولات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده بودند.

در میان انواع ابزارها و گجت های حاضر در نمایشگاه مذکور، صاحبان پروژه ای بر روی کیک استارتر با عنوان Rockioo Watch و نمونه ی اولیه محصول آنها مورد توجه بسیاری از منابع خبری مختلف قرار گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Rockioo Watch ساعتی هوشمند است با بدنه ای خوش ساخت که به اندروید ۴.۴ نیز تجهیز گشته و البته بر طبق همین تفاسیر شما با یک محصول چینی ارزان قیمت و نامرغوب طرف نخواهید بود.

در صورتیکه اسمارت واچ مورد بحث به فاز تولید انبوه و سپس عرضه برسد، برای مدل های مختلف آن باید انتظار ارقامی ۱۹۹ و ۲۵۹ دلاری داشته باشیم. نکته در اینجاست بر خلاف سایر محصولات چینی که با تکیه بر قیمتی رقابتی سعی می نمایند خودشان را مطرح کنند Rockioo Watch ابداً بر این موضوع پافشاری نداشته و بالعکس تمرکزش را بر روی بازار گجت های پوشیدنی گرانقیمت و با کیفیت انتقال داده است.

دلیل اصلی که تولید کنندگان گجت مورد اشاره تصمیم گرفته اند وارد بازار گجت های پوشیدنی شوند، به رشد سریع و همچنین انبوه تقاضاهای موجود برای این بازار باز می گردد.

در همین راستا IDC طی ماه مارس گزارش کرده، عرضه ابزارهای تکنولوژیک پوشیدنی از ۱۹.۶ میلیون دیوایس در سال گذشته به ۴۵.۷ میلیون دیوایس در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت. ناگفته نماند که همین آمار می افزاید ۹۰ درصد از گجت های یاد شده شامل ابزارهایی می شوند که قابلیت بسته شدن بر روی مچ دست کاربر را دارند.

rockioowatch

Rockioo Watch نمایشگری ۱.۶۳ اینچی از نوع OLED و با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد و از تکنولوژی ارتباطی 3G به همراه وای-فای و بلوتوث نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

در اسمارت واچ مذکور قطب نمای دیجیتالی و GPS هم به صورت داخلی تعبیه گشته و از آنجایی که اندروید ۴.۴ بر رویش پیاده سازی شده ارسال و دریافت پیغام و برقراری تماس صوتی نیز امکان پذیر خواهند بود، البته برای این موارد لازم است یک سیم کارت از نوع میکرو را در درون ساعت قرار دهید.

در حالیکه باتری نمونه های مشابه و البته غیر مستقل از تلفن های هوشمند به زحمت یک روز می توانند دوام بیاورند، Rockioo Watch با باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تا ۴ روز در وضعیت آماده باش قرار خواهد داشت و از سایر مشخصه هایش نیز می توان به چیپست ۳۲ بیتی مدیاتک 6572، ۵۱۲ یا یک گیگابایت حافظه ی رم و ۴ یا ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

ضمناً شما با محصولی طرف هستید که ورزشکاران را نیز از یاد نبرده و مقاومت تا عمق ۵۰ متری آب و دارا بودن یک اپ ویژه دویدن از دیگر ویژگی هایش محسوب می شوند.

وب سایت CNet که فرصت داشته ساعت فوق الذکر را از نزدیک مورد آزمون قرار دهد، در وصف آن نوشته بر خلاف بسیاری از محصولات چینی سیستم عامل عملکردی کاملاً روان و فراتر از انتظار داشته و اکثر ویژگی ها نیز به درستی عمل می کرده اند.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئویی از Rockioo Watch که در انتهای مطلب آورده شده را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد.نیم ساعت دیگه وار استارت میکنیم.
    digiato با پرچم ابی....منتظر حضور گرمتان هستیم.

  • xoder
    xoder | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    چه خوشگله :دی وااای! اون قاب دورش که گرد نیست و فلزی هست جذابیتش رو چند برابر کرده ! با بقیه کاری ندارم من که خیلی خوشم اومد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی