ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در جستجوی خویشتن؛ معرفی بازی Nihilumbra

بازی پلتفرمر فکری Nihilumbra حدودا سه سال پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و در آن زمان با استقبال گرمی از سوی گیمرها و منتقدین مواجه گشت. استقبال از این بازی به حدی بود که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی پلتفرمر فکری Nihilumbra حدودا سه سال پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و در آن زمان با استقبال گرمی از سوی گیمرها و منتقدین مواجه گشت.

استقبال از این بازی به حدی بود که نسخه هایی از آن برای ویندوز، مک، لینوکس، PS Vita و Wii U هم عرضه شد و حالا پس از مدتی طولانی، نوبت به کاربران پرشمار اندروید رسیده تا گیم پلی ناب آن را تجربه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

"پلتفرمر فکری" برای کسانی که تجربه بازی کردن عناوینی مثل Braid و Machinarium را دارند، واژه آشنایی است. معمولا بازی های این سبک دارای گیم پلی طولانی هستند، صبر و شکیبایی بالای گیمر را می طلبند و نیازمند حرکات حساب شده از گیمر برای پیش روی هستند.

Nihilumbra هم از این قاعده مستثنی نیست. در بازی شما کنترل کاراکتری با نام "Born" یا متولد شده را بر عهده دارید، کسی که نمی داند چگونه و از کجا به وجود آمده و حالا در دنیای عجیب Nihilumbra به جستجوی هویت واقعی اش می گردد.

screen520x924 (2)

Nihilumbra بیش از ده ساعت گیم پلی دارد که همین ارزش تکرار آن را بسیار بالا برده. در طول بازی با معماها، موانع و دشمنان ریز و درشتی مواجه می شوید که راه رد شدن از آنها، استفاده از رنگ ها برای تغییر فیزیک اشیاست.

در هر قسمت از بازی به شما اجازه استفاده از رنگ مشخصی داده می شود که هر یک رفتار زمین را به نحوی تغییر می دهند. مثلا در تصویر بالا، رنگ سبز در اختیار Born قرار داده شده. با نقاشی کردن دیوار به رنگ سبز با لمس صفحه، خواهید دید که گلوله های تیربار با برخورد به قسمت سبز رنگ کمانه کرده و به دشمنان می خورند.

screen520x924

کل بازی به همین شکل دنبال می شود و هیچ وقت به طور مستقیم با دشمنان روبرو نخواهید شد، بلکه باید با هوش و تدبیر و استفاده از رنگ ها آنها را پشت سر بگذارید.

گفتنی است که در Nihilumbra دو نوع سیستم کنترل برای کاربر در نظر گرفته شده، یکی استفاده از دکمه های لمسی است و دیگری استفاده از حسگر ژیروسکوپ برای جابجایی.

برای هر چه بیشتر لذت بردن از بازی، توصیه می کنیم که حتما هدفون به گوش بگذارید و با موزیک فوق العاده آلوارو لافوئنته در مراحل پیشروی کنید. نسخه PC این بازی بی نظیر را می توانید به قیمت 7.99 دلار از استیم، نسخه iOS را با قیمت 2.99 دلار از آیتونز و نسخه اندروید را به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Nihilumbra

Nihilumbra

سازنده: BeautiFun Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید، ویندوز، مک و لینوکس حجم: 278 / 251 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    انقد از این بازیا که تمرکز میخواد برای اینور پریدن و اونپر پریدن بدم میاد که نگووو وای که اصلا راوانمو خراب میکنه

  • حمید
    حمید | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد.نیم ساعت دیگه وار استارت میکنیم.
    digiato با پرچم ابی....منتظر حضور گرمتان هستیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی