ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Metaio که اپل به تازگی آن را خرید چه محصولاتی تولید کرده است؟

در حالی که همه چشم ها به کنفرانس سال ۲۰۱۵ گوگل I/O دوخته شده بود، بی سر و صدا خبر رسید اپل استارتاپ کوچکی به نام Metaio را خریده است. احتمالا تا پیش از این خبر هرگز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در حالی که همه چشم ها به کنفرانس سال ۲۰۱۵ گوگل I/O دوخته شده بود، بی سر و صدا خبر رسید اپل استارتاپ کوچکی به نام Metaio را خریده است.

احتمالا تا پیش از این خبر هرگز نام این کمپانی را نشنیده بودید، اما اگر خاطرتان باشد مدتی قبل مشخص شد خالقان سیری مشغول توسعه دستیار دیجیتالی جدیدی برای اپل هستند، و با توجه به قابلیت های واقعیت افزوده این دستیار جدید گمان می رود در آینده ساخته های تیم مذکور با زندگی بسیاری از کاربران پلتفرم موبایلی اهالی کوپرتینو گره بخورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با وجود اینکه نام Metaio کمتر شنیده شده، اما بیش از یک دهه است که از آغاز به فعالیت آن می گذرد و تکنولوژی های واقعیت افزوده شان هم در خلق نرم افزار های جالبی مورد استفاده قرار گرفته است.

محصول اصلی ارائه شده توسط این کمپانی آلمانی Metaio Creator نام دارد که ابزاریست برای ساده کردن روند ساخت تجربه های واقعیت افزوده و بوسیله توسعه دهندگان متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.

در زیر به ۳ مورد از این استفاده ها توسط برندهای شناخته شده خواهیم پرداخت، تا بتوانید تخمین بزنید نتیجه همکاری بین این کمپانی و اپل به چه سرانجامی ممکن است منجر شود.

مورد اول اپلیکیشنی به نام مسافر زمان (Time Traveler) محسوب می گردد که تغییرات دیوار برلین را در طی دوره های زمانی مختلف به کاربر نشان می دهد.

کمپانی سوئدی آیکیا از تکنولوژی Metaio برای خلق اپلیکیشنی استفاده کرده که با استفاده از آن می توانید پیش از خرید محصولات آن ها را در منزل خود به اصطلاح «پرو» کنید.

و در پایان، شرکتی به نام Zspace با استفاده از ابزار آلمانی ها اپلیکیشنی برای کمپانی فراری ساخته که به منظور بهبود بخشیدن تجربه خرید از فروشگاه های این شرکت ایتالیایی بکار گرفته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی
    علی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    metaio یه استارتاپ کوچیک نیستا!! در زمینه واقعیت افزوده خیلی معروفه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی