ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آل این وان جدید ایسوس همراه با دوربین سه بعدی رونمایی شد

این روزها کامپیوترهای اندکی را می توان پیدا کرد که از فناوری RealSense اینتل بهره می برند و به همین خاطر زمانی که ایسوس آل این وان جدید خود را همراه با این تکنولوژی رونمایی کرد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

این روزها کامپیوترهای اندکی را می توان پیدا کرد که از فناوری RealSense اینتل بهره می برند و به همین خاطر زمانی که ایسوس آل این وان جدید خود را همراه با این تکنولوژی رونمایی کرد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این محصول 23.8 اینچی (Zen AiO (Z240IC نام دارد و از فناوری دوربین سه بعدی بهره می برد و به همین خاطر قابلیت تشخیص ژست های حرکتی و همچنین تشخیص سه بعدی چهره (جهت احراز هویت) را هم دارد.

اما در کنار این آل این وان، مدل کوچک تر 21.5 اینچی اش هم با نام Z220IC در جریان نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی شد که فاقد فناوری RealSense است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Zen AiO نیز درست مانند iMac، شامل یک بدنه آلومینیومی یک دست است که ضخامت آن در لبه ها به 6 میلی متر می رسد؛ مدل پرچمدار این کامپیوتر به رنگ طلایی است و تعدادی خط افقی نیز در قسمت پشت بدنه آن به چشم می خورد. خطوطِ هم مرکز و دایره ای شکل اختصاصی محصولات ایسوس هم درست در قسمت پایین صفحه نمایش Zen AiO قابل رویت است.

32 گیگابایت رم DDR4، اس اس دی PCIe Gen 3 x 4، کارت گرافیک GeForce GTX 960M انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدئویی و البته پردازنده Core i7 اینتل بالاترین امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول است که به انتخاب کاربر در اختیارش قرار می گیرند.

اما شرکت سازنده، در طراحی این آل این وان گیمرها را نیز در نظر داشته و با قرار دادن اسپیکرهای 16 واتی برای آن، سعی داشته که تجربه بازی با Zen AiO را برای آنها شیرین تر کند.

ایسوس همچنین ادعا می کند که این محصول نخستین آل این وان دنیاست که از نسل دوم استاندارد ارتباطی USB 3.1 پشتیبانی می کند. و این یعنی، فرایند انتقال داده با استفاده از آن با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه امکان پذیر خواهد بود که دوبرابر سریع تر از استاندارد USB 3.0 است.

البته یادآور می شود که این محصول نیز همانند ترنسفورمر دارای پورت دو سر Type-C USB 3.1 است و این یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود.

Untitled-3

Untitled-1

Untitled-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    صحفه نمایشش تاچه!??
    هیچ کیبرد و موسی تو عکس ها دیده نمیشه

    • mostafa
      mostafa | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

      رزولوشن صحفه نمایش چقدره!??

  • طاهر اميري
    طاهر اميري | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    حتی نحوه رد شدن سیم از پایه نگه دارنده..
    حداقل ایسوس یه خلاقیتی از خودش نشون میداد!

  • iHermit
    iHermit | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    قیمت!؟

  • akdeniz
    akdeniz | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    نمیدونم کامنت قبلی ثبت شد یا نه ولی
    ادمین جان
    وقتی روی ورود به حساب کابری کلیک
    میکنم به جای کادر یوزر و پسورد صفحه رفرش میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی