ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس مانیتور 32 اینچی 4K خود را با پشتیبانی کامل از طیف رنگی ادوبی بروز کرد

ایسوس سال گذشته و طی Computex 2015، از مانیتور ProArt PA328Q که نمایشگری نیمه حرفه ای و 2200 دلاری اش رونمایی کرد. امروز و پس از گذشت حدود یکسال از معرفی این مانیتور 4K با ابعاد 32 اینچی و ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

ایسوس سال گذشته و طی Computex 2015، از مانیتور ProArt PA328Q که نمایشگری نیمه حرفه ای و 2200 دلاری اش رونمایی کرد. امروز و پس از گذشت حدود یکسال از معرفی این مانیتور 4K با ابعاد 32 اینچی و نسبت تصویر 16 به 9، ایسوس به معرفی مدل به روز شده آن یعنی PA329Q اقدام نموده است.

مهم ترین پیشرفت این مانیتور، پشتیبانی صد در صدی آن از گستره رنگی ادوبی به جای sRGB معمولی است. این یعنی مانیتور یاد شده می تواند گستره رنگی بسیار وسیع تری را نسبت به طیف های رنگی رایج نمایش دهد و بنابراین تصاویر را خیلی نزدیک به واقعیت نمایان می کند.

گفتنی است که در این مدل توان پردازش رنگ ها (LUT - Lookup Table) از 12 بیت به 16 بیت افزایش پیدا کرده است. همچنین با پشتیبانی از استانداردهای رنگی BT2020/DCI-P3، افرادی که با تدوین ویدیو سر و کار دارند نیز از این نمایشگر حداکثر بهره را خواهند برد. در نهایت، این نمایشگر قابلیت نمایش رنگ ها تا 10 بیت را دارد.

دیگر قابلیت های این نمایشگر، همچون مدلهای پیشین است. این مدل از یک درگاه HDMI 2.0، دو درگاه HDMI 1.4، یک درگاه DisplayPort 1.2، یک درگاه Mini DisplayPort و 4 درگاه USB 3.0 پشتیبانی می کند. نمایشگر جدید ایسوس، در کارخانه و پیش از رسیدن به دست مشتری کالیبره می شود تا حداکثر بازدهی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    کلا به همین دلیل سمت اپل نمیرم . از نظر سخت افزاری میگم.
    خیلی محدودیت داره.
    imac 5k هم صفحه نمایش ضعیف تری از این داره .
    سخت افزار فوق العاده ضعیفی داره.
    M290x در حد کارت گرافیک ۱۵۰ دلاری قدرت داره.

  • تور هند
    تور هند | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی اطلاعات خوبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی