ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ARM گام دیگری را برای تحقق بخشیدن به دنیای اینترنت اشیاء برداشت

شرکت ARM سالهاست که برای پیدا کردن جایگاه خود در بازار اینترنت شیاء با رقبایش می جنگد و با ورود چیپ های ارزان قیمت آن به تعداد بیشتری از دستگاه های الکترونیکی، روز به روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

شرکت ARM سالهاست که برای پیدا کردن جایگاه خود در بازار اینترنت شیاء با رقبایش می جنگد و با ورود چیپ های ارزان قیمت آن به تعداد بیشتری از دستگاه های الکترونیکی، روز به روز هم به موفقیت در این بازار، نزدیک تر می شود.

سال گذشته این کمپانی پلتفرمی برای اینترنت اشیاء را رونمایی کرد و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس با معرفی نوعی زیر سیستم برای پردازنده های سری Cortex-M خود، بار دیگر شرکت های سازنده دستگاه های الکترونیکی و شرکایش در حوزه تولید چیپ را نشانه گرفته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتشار این خبر بدان معناست که پیروی از معماری ARM و ساخت چیپ های ایده آل برای دستگا های الکترونیکی برای شرکت های تولید کننده نیمه رسانا آسان تر خواهد شد و در عین حال یکپارچه سازی این دستگاه ها با پلتفرم اینترنت اشیاء شرکت مورد بحث نیز به شکل ساده تری امکان پذیر خواهد بود.

این شرکت همچنین از رادیوی کم مصرف خود به نام Cordio پرده برداشت که برای کار کردن تنها به یک وات برق نیاز دارد و از بلوتوث 4.2 نیز پشتیبانی می کند.

طبق اعلام Dipesh Patel نایب رئیس بخش عملیات های تکنیکی این شرکت، Cordio برای دستگاه های کم مصرف متصل به اینترنت بسیار ایده آل است. روشن است که اگر ARM قصد متحول نمودن دنیای اینترنت اشیاء را دارد باید دستگاه های مورد نیاز برای این منظور را به ساده ترین شکل ممکن ساخته و در اختیار کاربران قرار دهد، که با در نظر داشتن این مساله، خبرهای جدیدش در کامپیوتکس نیز کاملا توجیه پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    کفم برید از رادیوش همش ۱ وات ایولا خوشم اومد

  • عباس
    عباس | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    اقای قاسمی قسمت ورود به سایت رو از کار انداختین اسکریپ مشکل داره

  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    چرا کنفرانس asus پوشش داده نمیشه؟ کلی محصول جدید معرفی شد.!

مطالب پیشنهادی