ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از تبلت های Zen Pad 8 و اسمارت فون Zenfone Selfie رونمایی کرد

کمپانی ایسوس امروز از دو مدل تبلت جدید Zen Pad 8 رونمایی کرد. تبلت یادشده دارای قاب پشتی قابل تعویض بوده و ضمنا از شش بلندگوی قدرتمند در ساختار خود بهره می برد. در ادامه با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

کمپانی ایسوس امروز از دو مدل تبلت جدید Zen Pad 8 رونمایی کرد. تبلت یادشده دارای قاب پشتی قابل تعویض بوده و ضمنا از شش بلندگوی قدرتمند در ساختار خود بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

قاب های پشت بدنه زن پد 8 نه تنها می توانند رنگ و ظاهر تبلت را متحول کنند، بلکه یکی از این قاب ها یک باتری اضافه هم به گجت می افزاید که مجموعا می تواند 14 ساعت به دوام باتری دستگاه بفزاید.

همانطور که گفتیم زن پد 8 از شش بلندگوی استریو در پشت بدنه بهره می برد که توانایی پخش صداها را با کیفیت دالبی 5.1 دارا هستند. متأسفانه ایسوس هنوز تصویری از پشت دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نداده، اما پیش بینی می شود که این بلندگوها در کناره های تبلت قرار گرفته اند تا هنگام مشاهده ویدئو، صدای آنها مستقیما به گوش های شما برسد.

البته ممکن است که این بلندگوها در بدنه پشتی تبلت قرار گرفته شده باشند تا گجت را به دیواری از بلندگوهای قابل حمل تبدیل نمایند.

zenpads.0

قاب های پشتی تبلت نیز شامل قاب های رنگی و همچنین قاب های چرمی همچون ال جی جی 4 می شوند. تبلت Z380C دارای یک نمایشگر هشت اینچی IPS با رزولوشن 1200x800 پیکسل بوده و در مدل هایی با یک، دو، هشت و یا 16 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

ایسوس برای نخستین بار از پردازنده ارزان قیمت Atom X3 SoFIA ساخته اینتل در تبلت جدید خود بهره برده، بنابراین نباید از سخت افزار آن انتظار عملکرد بالایی داشت. هر چند با وجود این پردازنده ارزان قیمت، احتمالا باید انتظار قیمت خرید مناسبی از زن پد 8 داشته باشیم.

البته اگر به دنبال تبلت قدرتمندتری می گردید، بهتر است نگاهی به دیگر تبلت زن پد 8 ایسوس بیندازید. زن پد 8 مدل Z580CA با رزولوشن صفحه بالاتر (2048x1536 پیکسل) و حالت نمایش تصویر 4:3 عرضه خواهد گردید که آن را قابل مقایسه با آیپد مینی اپل قرار می دهد.

Zenphone 11

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، بهتر است بدانید که ایسوس به تازگی از اسمارت فونی تحت عنوان Zenfone Selfie برای این کار رونمایی کرده است. اسمارت فون اندرویدی یادشده دارای دو دوربین 13 مگاپیکسلی برای جلو و عقب بوده و دوربین سلفی آن، قدرتمندترین دوربین جلویی است که تاکنون در گجت های هوشمند دیده ایم.

زن فون سلفی دارای نمایشگر 5.5 اینچی بوده و ضمنا همانند آیفون 6، دارای لنزی عریض با ضریب گشودگی دریچه f/2.2 است. دوربین پشتی نیز دارای فوکوس خودکار لیزری بوده و از ضریب گشودگی دریچه لنز f/2.0 بهره می برد.

ایسوس همچنین از پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 به عنوان قلب تپنده زن فون سلفی بهره گرفته است. درست مثل زن پدهای جدید، تاریخ عرضه و قیمت زن فون سلفی هنوز از طرف ایسوس مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • هانیه
    هانیه | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    من از این تبلت راضی نیستم چند ماهه خریدم. یه بار خود به خود هنگ کرد و صفحه لمسش از کار افتاد بردم نمایندگی گفتند هنگ کرده و بعد درستش کردند الانم دوباره اومدم باهاش کار کنم. دوباره قاطی کرده و صفحه لمسش کار نمیکنه و فکر کنم دوباره باید. ببرم به. شرکتش نشون بدم چون دفعه قبل اومدم دکمه خاموشش رو چند داشتم تا. شاید خودم بتونم خاموش روشن کنم ومشکلش حل بشه اما. قاطی کرد و انقدر خاموش روشن شد که باطری خالی کرد
    کسی میتونع منو کمک کنه؟ خیلی ناراحتم

  • Omidwar
    Omidwar | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    درود بر زن فون....!

  • sokot
    sokot | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    یا زن فون سلفی ببینم دوربین سلفی به اچ تی سی ای میرسه

  • عیسی
    عیسی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    چه کرده این ایسوس:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی