ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

براساس گزارشات، کنسول بعدی نینتندو اندرویدی خواهد بود

گزارش جدیدی که توسط وبسایت کسب و کار ژاپنی Nikkei منتشر شده نشان می دهد که نینتندو قصد دارد معماری کنسول نسل بعدی خود را بر اساس سیستم عامل اندروید بنا کند تا توسعه دهندگان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

گزارش جدیدی که توسط وبسایت کسب و کار ژاپنی Nikkei منتشر شده نشان می دهد که نینتندو قصد دارد معماری کنسول نسل بعدی خود را بر اساس سیستم عامل اندروید بنا کند تا توسعه دهندگان راحت تر بتوانند با این پلتفرم تعامل برقرار کنند.

کنسول نسل بعدی نینتندو که NX نام دارد چندی پیش توسط مدیرعامل این شرکت معرفی شد. زمانی که نینتندو به ساخت بازی های موبایل روی آورد و از تفکرات سنتی خود دست برداشت، انتظار می رفت که آینده کنسول های شرکت با اندروید رقم بخورد.

البته، پیش از اینکه Wii U، آخرین کنسول شرکت به بازار جهانی عرضه شود، شایعاتی وجود داشت که نشان می داد کنترلر دستگاه (که بی شباهت به تبلت نیست) به صورت جداگانه می تواند اندروید را اجرا کند اما بلافاصله خبر تکذیب شد. این خبر با تصمیم کنونی نینتندو بی ارتباط نیست و نشان می دهد که طرح کنسول اندرویدی از سال ها پیش در کیوتو مطرح بوده است.

نینتندو حضور گسترده ای در E3 امسال خواهد داشت اما اگر انتظار رونمایی از کنسول جدید را دارید باید به شما یادآور کنیم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و معرفی کنسول جدید در E3 2015 به طور کل توسط مسئولین نینتندو رد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    مطلب جالبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی