ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Reduce؛ اپلیکیشنی برای فشرده سازی تصاویر JPEG در ویندوزفون

اگر از دوربین تلفن هوشمندتان زیاد استفاده می کنید، احتمالا به مشکل پر شدن حافظه از تصاویر حجیم دوربین برخورده اید. برای جلوگیری از این مشکل ممکن است برخی تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر از دوربین تلفن هوشمندتان زیاد استفاده می کنید، احتمالا به مشکل پر شدن حافظه از تصاویر حجیم دوربین برخورده اید. برای جلوگیری از این مشکل ممکن است برخی تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها را در فضای ابری به شما پیشنهاد کنند.

اما راه دیگری هم وجود دارد و آن فشرده سازی عکس هاست؛ طوری که در عین حفظ کیفیت فضای کمتری از حافظه موبایل را به خود اختصاص دهند. اپلیکیشن Reduce در ویندوزفون که امروز به معرفیش می پردازیم، برای چنین کاری ساخته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بنابر گفته توسعه دهنده، Reduce می تواند حجم تصاویر JPEG را تا میزان 80% کاهش دهد، و این کاهش حجم با حداقل افت کیفیت همراه خواهد بود.

Reduce 22

تصاویر را در Reduce می توان هم به صورت تکی و هم به صورت دسته های 100، 300 و 1000 تایی فشرده نمود. تنها کافیست با ورود به اپلیکیشن، تصاویر گالری را گزینش کنید و سپس کار فشرده سازی را به Reduce بسپارید.

البته بسته های فشرده سازی Reduce را می بایست به صورت درون برنامه ای و با مبلغی ناچیز خریداری کنید. Reduce ضمنا فایل های temp فشرده سازی را پس از سی ثانیه از حافظه موبایل پاک می کند، بنابراین به هیچ وجه با اشغال حافظه از فایل های بی مورد مواجه نخواهید شد.

مطمئنا Reduce می تواند برای کاربران موبایل های دوربین محوری مثل لومیا 1020 چهل و یک مگاپیکسلی در حفظ فضای حافظه برای انجام کارهای مهم تر مفید واقع شود. این اپ کاربردی را می توانید به رایگان از ویندوزفون استور دریافت کنید.

Reduce

Reduce

سازنده: Supporting Computers Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Amir KH
    Amir KH | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    لومیا 92 دارم 32 همیشه 20 گیگم خالیه. کلا مشکلی ندارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی