ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مجمع عمومی سالانه همکاران سیستم برگزار شد

مجمع عمومی شرکت همکاران سیستم در رابطه با سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۳، امروز، یعنی سه شنبه ۱۲ خرداد در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار گردید و طی آن توزیع ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

مجمع عمومی شرکت همکاران سیستم در رابطه با سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۳، امروز، یعنی سه شنبه ۱۲ خرداد در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار گردید و طی آن توزیع ۴۰ تومان سود نقدی و حدود ۳۳ تومان سهام جایزه از محل افزایش سرمایه به ازاء هر سهم نیز تصویب گشت.

در این جلسه که با حضور ۹۱/۱۴ درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی بیات برپا شده بود ذکر گشت که سود نقدی صاحبین سهام از روز چهارشنبه ۲۰ خرداد قابل دریافت است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در نشست خبری مرتبط به مجمع پیش تر اشاره شده، به اصحاب رسانه اعلام نمود درآمد شرکت متبوعش در سال ۹۳ رشدی ۳۵ درصدی داشته و تعداد مشتریان آنها هم اکنون از مرز ۲۴ هزار رد شده است.

وی افزود همکاران سیستم در حال حاضر ۶ هزار مشتری صنفی، ۹ هزار شرکت کوچک خدمات گیرنده در زمینه محصولات سپیدار و دشت، ۱۴۰۰ مشتری دولتی و ۷۷۰۰ مشتری که دارای ابعاد سازمانی متوسط و بزرگ هستند دارد.

امیری در ادامه ی صحبت هایش خاطر نشان ساخت ۶۰ درصد شرکت های فعال در عرصه بورس به محصولات آنها روی آورده اند و این رقم برای فعالان حوزه ی پتروشیمی برابر با ۴۲ درصد بوده است.

محصول راهکاران افزایش تقاضای سه برابری نسبت به سال قبل داشته و ۴۰ درصد از فروش سال ۹۳ همکاران سیستم را به خود اختصاص داده، ناگفته نماند که راهکاران، ERP شرکت مورد اشاره محسوب می شود و با دو سال حضور در بازار توانسته چنین موفقیت قابل توجهی را نصیب خود سازد. در کنار این موارد سیپدار و دشت نیز رشد فروشی ۶۰ درصدی داشته اند.

مدیر عامل همکاران سیستم، در گزارش خود به مجمع با اشاره به تمرکز شرکتش بر اجرای پروژه‌های بزرگ گفت: «موفقیت همکاران سیستم در اجرای پروژه‌های کلان در طی سال‌های گذشته، باعث شده است که در سال ۹۳، ۲۵% حجم کسب و کار همکاران سیستم از محل اجرای این پروژه ها تامین شود. ارائه راهکارهای نرم‌افزاری به گروه صنعتی بهروز، پتروشیمی فارابی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله پروژه‌های بزرگی محسوب می شوند که در سال ۹۳ توسط شرکت انجام شده است».

بر اساس اظهارات آقای امیری، در حال حاضر نزدیک به نیمی از ۵۰۰ شرکت برتر کشور (که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور معرفی می شوند) و ۶۴% شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه ایران از راهکارهای همکاران سیستم استفاده می کنند.

شرکت مورد بحث در سال ۹۳ در مجموع ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری در محیط کار صورت داده و دلیل اصلی این امر را مهیا نمودن مکان فیزیکی و توسعه و گسترش سرویس سنتر بیان می دارد.

همکاران سیستم از اهداف خود برای سال ۱۴۰۰ نیز دور نمایی ارائه نمود و مشخص شد که قصد دارد در بازه ی زمانی مذکور بدل به یک برند بلند آوازه و خوش نام منطقه ای شود.

طبق گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، ادامه تمرکز این شرکت برای اجرای پروژه‌های بزرگ و به کارگیری تکنولوژی های جدید در پیاده‌سازی راهکارها جزو اهداف عمده این شرکت در سال ۹۴ است.

ارتقاء سیستم‌های مشتریان به محصول نوین راهکاران و توسعه فروش این محصول به تناسب ۵۰ درصد کل فروش گروه نیز جزو اهداف سال ۹۴ قرار گرفته و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های صادراتی در کشورهای همسایه و ایجاد آمادگی های بیش‌ تر برای همکاری با شرکت‌های بزرگ جهانی از وجوه دیگر این برنامه‌ریزی ها محسوب می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    بر خلاف شرکت های خارجی اصلا معلوم نیست چقدر فروش داشته و چقدر سود داده.
    اعداد و ارقام من در آوردی....

    • نگار عرب
      نگار عرب | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      دوست عزيز
      صورت هاي مالي همكاران سيستم در سايت كدال قابل مشاهده است و شما ميتونيد مبلغ فروش و سود اين شركت را مشاهده كنيد.
      با توجه به اينكه همكاران سيستم يك شركت بورسي هست همه اعداد و ارقامش از طريق سايت كدال قابل مشاهده است.

  • amin
    amin | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    با شرکتشون اصن حال نمی کنم :/

  • aromin
    aromin | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    شرکت داده پردازان سداد و عصر نوین الماس غرب
    اخه اینم شد اسم
    .
    همکاران سیستم دیگه چیه
    همکاران سی پی یو
    همکاران جی پی یو
    همکاران بایوس و مادر برد و گذرگاه داده
    .
    .
    نیش نیش و همکارانش
    .

    • Mahdi Zakizadeh
      Mahdi Zakizadeh | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

      قانون اسم گذاری توی ایران این شکلیه ... درکل نمیشه گفت 100% تقصیر اوناست چون فک کنم حداقل باید اسمشون 3 سیلاپس داشته باشه

    • مهراد گیک
      مهراد گیک | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

      :|

مطالب پیشنهادی