ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل نسل پنجم از پردازنده های سری Core را با گرافیک مجتمع Iris Pro بروز رسانی کرد

اینتل امروز چند پردازنده ۱۴ نانومتری جدید را با فناوری نسل پنجم خود به نام برادول، برای دستگاه های همراه (لپ تاپ) و کامپیوترهای شخصی ارائه کرد. محصولات جدید البته برای کاربران حرفه ای و همچنین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

اینتل امروز چند پردازنده ۱۴ نانومتری جدید را با فناوری نسل پنجم خود به نام برادول، برای دستگاه های همراه (لپ تاپ) و کامپیوترهای شخصی ارائه کرد. محصولات جدید البته برای کاربران حرفه ای و همچنین اهالی بازی های کامپیوتری طراحی گشته اند و می توانند تا پایان سال جاری که نسل بعدی پردازنده های این شرکت با نام Skylake معرفی می شوند، این دسته از کاربران را راضی نگه دارند.

اینتل امروز پنج پردازنده جدید برای دستگاه های همراه و پنج پردازنده نیز برای کامپیوترهای رومیزی معرفی نمود که همه ی آنها از پردازنده گرافیکی Iris Pro 6200 بهره مند هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جذاب ترین مدل در میان پردازنده های معرفی شده برای کامپیوترهای شخصی، مربوط به Core i7-5775-C می شود که در اصل جایگزین مدل i7-4790S می شود و قیمتی برابر با ۳۶۵ دلار خواهد داشت. به لطف پردازنده گرافیکی Iris، عملکرد چیپ جدید بهبود یافته می تواند در پردازش های گرافیکی، تا ۳۵ درصد عملکرد بهتری از خود بر جای بگذارد.

بهترین مدل برای استفاده در لپ تاپ ها نیز Core i7-5950HQ نام داشته و قیمتی برابر با ۶۲۳ دلار دارد؛ پردازنده مذکور جایگزین i7-5600U خواهد شد و عملکرد کلی اش تا دو برابر از نمونه فعلی، بهتر است.

اگرچه قیمت این پردازنده ها، مخصوص در نمونه های تهیه شده برای لپ تاپ ها بسیار بالا هستند اما می توان گفت در اجرای بیشتر بازی های کامپیوتری، می توانند کاربر را از داشتن یک کارت گرافیک اختصاصی بی نیاز سازند.

اینتل از سوی دیگر اذعان دارد که آمدن Iris Pro به پردازنده های دسکتاپ نیز به معنای انکود کردن سریع تر فایل های تصویری، پشتیبانی بهتر از رزولوشن 4K و انجام روان تر بازی ها در کامپیوترهای رومیزی خواهد بود. لازم به ذکر است که اینتل، چیپ های جدید خود را تا ۳۰ الی ۶۰ روز آینده وارد بازار خواهد کرد تا هم کاربران و هم سازندگان بتوانند از جدیدترین محصولات نسل پنجم، بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • sobat
    sobat | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان لطفا در مورد ارتقاء این سیستم دکستاپ برای اجرای بازی های جدید که نیاز به دایرکت اکس 11 دارند منو راهنمایی کنید :

    مادربرد: GA- P43-ES3G PCI Experess DDR2 GIGABYTE Motherboard

    پردازنده: Intel (R) Core (Tm) 2 duo CPU 7400GHz @ 2.80 GHz

    گرافیک: GV-N95TOC-1GI NVidia 9500GT

    حافظه4GB DDR2 :RAM

  • GEEEK
    GEEEK | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    خدایی اینتل سلطان پردازشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی