ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات جدید SanDisk از استاندارد USB Type-C پشتیبانی می کنند

اندازه حافظه فلش جدید ۱۲۸ گیگابایتی SanDisk چقدر است؟ در پاسخ باید گفت مثل یک کانکتور USB که تکه ای پلاستیک به انتهای آن متصل شده و از هیچگونه حافظه فیزیکی هم در آن خبری نباشد. بر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اندازه حافظه فلش جدید ۱۲۸ گیگابایتی SanDisk چقدر است؟ در پاسخ باید گفت مثل یک کانکتور USB که تکه ای پلاستیک به انتهای آن متصل شده و از هیچگونه حافظه فیزیکی هم در آن خبری نباشد.

بر اساس توضیح سن دیسک این حافظه فلش با وجود اندازه کمتر از یک سکه، قادر است تا ۱۶ ساعت ویدئو با کیفیت Full HD را در خود جای دهد و از طرف دیگر محصول مورد بحث سرعت انتقالی با نرخ حداکثر ۱۳۰ مگابایت در ثانیه دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید فکر کنید حافظه ای با این اندازه بهترین وسیله است برای اینکه همیشه فایل هایتان را در جیب همراه داشته باشید، اما سن دیسک اعتقاد دارد اندازه کوچک این قطعه بیشترین کاربرد را در افزایش ظرفیت ذخیره سازی لپ تاپ ها و تبلت ها خواهد داشت، چرا که به سادگی می توانید این حافظه فلش را به دستگاه های خود متصل و حضور آن را به سادگی نادیده بگیرید (هرچه باشد این کارکرد بهتر از جستجوی دائمی در ته کیف برای یافتن فایل هایتان است).

حافظه فلش ۱۲۸ گیگابایتی با ۱۲۰ دلار و به عنوان عضو جدید مجموعه Ultra Fit سن دیسک ارائه شده و از هم اکنون برای خرید آماده است. شرکت یاد شده علاوه بر عضو تازه مجموعه Ultra Fit، از محصولات جدید در دسته های دیگر نیز پرده برداشت.

یکی پر ظرفیت ترین حافظه فلش این شرکت با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مبتنی بر تکنولوژی Ultra USB 3.0 این شرکت و دیگری تعدادی هارد SSD قابل حمل مبتنی بر USB Type-C بودند.

هرچند اینها اولین هارد های اکسترنالی نیستند که با استاندارد جدید USB ارائه می شوند. در استاندارد تازه که سرعت بیشتری هم دارد، دیگر تفاوتی نمی کند کابل را از کدام جهت به دستگاه متصل کنید و شرکت های دیگر هم همچون LaCie یک به یک مشغول استفاده کردن استاندارد جدید در محصولاتشان هستند.اما تمرکز شرکت پر فروش و بزرگی همچون سن دیسک روی استاندارد جدید بیش از هر شرکت دیگری می تواند به فراگیری و جا افتادن سریع تر USB Type-C در بازار منجر شود.

لازم به ذکر است که هارد SSD پرتابل جدید این شرکت Extreme 500 نام داشته و تا ۴۸۰ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی را با قیمت ۲۴۰ دلار ارائه می کند. مدل بالاتر نیز با نام Extreme 900 در بالاترین ظرفیت خود، ۱.۹۲ ترابایت حافظه را با قیمت ۹۹۹ دلار در اختیار کاربر قرار می دهد.

san_disk_extreme_type_c_ssds.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    یه فلش 32گیگ سان دیسک سری الترا گرفتم سرعت انتقالش واقعا راضی کنندس از این سری که عکسش تو مطلب هست میخواستم بگیرم ولی خیلی کوچیک بود ترسیدم گمش کنم

  • xoder
    xoder | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    کوچیک بودن فلش خیلی خوب نیست ! باعث میشه زود گم شه
    من فلش 32 گیگ پاترویت داشتم ولی تو عرض یه روز گم شد ! نمیدونم یکی از دوستانم برداشت یا چی ولی هر چقدر دنبالش گشتم پیدا نشد
    فلش کوچیک دوست دارم ولی خاطره خوبی ازش ندارم!

  • mm98
    mm98 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    sandisk حافظه های فلش های خوبی میزنه.
    ولی من adata دارم راضیم.

  • JimLi
    JimLi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو جدیدا نظرات که پاک میکنی
    نه توهین کردم نه تبلیغ
    گفتم راجب این بخشا بیشتر مطلب بزارید زارت زدین پاک کردین

  • عیسی
    عیسی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    یه حافظه 8 گیگ داشتم مارک SAN DISK

    فقط برام چند ماهی کار کرد و چون گارانتی خود مغازه بود برام عوضش نکرد:(

    البته این قظیه مال 3 سال پیشه

مطالب پیشنهادی