ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نازک ترین تبلت جهان در راه است؛ انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از گلکسی تب اس ۲ ۸.۰

بر طبق شایعات سامسونگ در حال آماده سازی دو تبلت تمام عیار اندرویدی است تا آنها را جایگزین گلکسی تب اس ۸.۴ و گلکسی تب اس ۱۰.۵ نماید. گفته می شود این تبلت های جدید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بر طبق شایعات سامسونگ در حال آماده سازی دو تبلت تمام عیار اندرویدی است تا آنها را جایگزین گلکسی تب اس ۸.۴ و گلکسی تب اس ۱۰.۵ نماید. گفته می شود این تبلت های جدید احتمالا گلکسی تب اس ۲ ۸.۰ و گلکسی تب اس ۲ ۹.۷ نامگذاری خواهند شد.

تا پیش از این چندین رندر از Tab S2 9.7 به رسانه ها راه پیدا کرده بود و حالا بر حسب تصاویری که از طریق سازمان مرتبط به استانداردهای مخابراتی در چین موسوم به TENAA انتشار یافته می توانیم نگاهی به Tab S2 8.0 با شماره مدل SM-T715 نیز داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق داده های به ثبت رسیده در TENAA تبلت ۸ اینچی و اندرویدی جدید کره ای ها نمایشگری از نوع AMOLED با نسبت تصویر ۴ به ۳ و رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل خواهد داشت. ضمن اینکه وزن این تبلت با ابعادی برابر با ۱۹۸.۲ در ۱۳۴.۵ در ۵.۴ میلی متر به ۲۶۰ گرم خواهد رسید.

نکته در اینجاست که در صورت صحت داشتن مقدار ضخامت ۵.۴ میلی متری می توانیم از تب اس ۲ ۸.۴ به عنوان نازکترین تبلت کنونی جهان یاد نماییم، هر چند که باید هنوز منتظر ماند تا سامسونگ به صورت رسمی این موضوع را تائید کند.

از سایر ویژگی های دستاورد جدید غول تکنولوژی کره ای می توان به اندروید ۵ آب نبات چوبی، چیپست هشت هسته ای و ۱.۹ گیگاهرتزی، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE، سه گیگابایت حافظه ی رم، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و حداقل حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد (مقدار حافظه ی داخلی قابل افزایش خواهد بود).

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-SM-T715 (1)

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-SM-T715 (2)

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-SM-T715 (3)

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-SM-T715

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • mehran
    mehran | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    بالاخره اومد 3.4 خوشگلم شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی