ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفر گلکسی اس ۶ به فضا و بازگشت موفقیت آمیزش به زمین [تماشا کنید]

اگر تلفن های هوشمند و همچنین رفتن به مسافرت های فضایی برایتان جذاب است به یقین از ویدئوی که در این پست قرار داده شده لذت خواهید برد. Slickwraps کمپانی ساکن در ایالت کانزاس کشور آمریکا محسوب ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اگر تلفن های هوشمند و همچنین رفتن به مسافرت های فضایی برایتان جذاب است به یقین از ویدئوی که در این پست قرار داده شده لذت خواهید برد. Slickwraps کمپانی ساکن در ایالت کانزاس کشور آمریکا محسوب می شود که در زمینه ی تولید برچسب های محافظ برای بدنه ی اسمارت فون ها فعالیت دارد که البته این برچسب ها با رنگ بندی متنوع و طرح های جالب خود ظاهری متفاوت را برای موبایل کاربران پدید می آورند.

شرکت مذکور اخیراً تصمیم گرفته در یک اقدام تبلیغاتی جالب یک عدد موبایل گلکسی اس ۶ سامسونگ را به خارج از اتمسفر زمین فرستاده و سپس آن را صحیح و سالم بازگرداند و از اینکار خود یک ویدئو نیز تهیه نموده و آن را با سایرین به اشتراک گذاشته.

Slickwraps برای عملی کردن پروژه یاد شده از یک بالون استفاده کرده و بوسیله آن کهکشانی جدید کره ای ها که بر چسب هایی با طرح بامبو بر تن دارد را تا ارتفاع ۳۷۲۶۶ متری از زمین بالا فرستاده، ناگفته نماند در ارتفاع مذکور می توانیم دورنمایی از سیاره ای که بر روی آن زندگی می کنیم را از طریق دوربین مشاهده نماییم. اندکی بعد بالون می ترکد و گلکسی اس ۶ سفر چند دقیقه ای خودش را به مقصد زمین آغاز می کند.

موبایل استفاده شده در پروژه مورد بحث با صرف زمانی سه ساعته به ارتفاعی که پیش تر اشاره گشت رسیده و در آنجا دمای منفی ۵۴ درجه ی سانتی گراد را تجربه نموده و پس از آن نیز با سرعتی برابر با ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت به زمین بازگشته است.

نکته ی جالب اینجاست که اس ۶ سامسونگ به خوبی از پس چنین مسافرت سختی برآمده و وقتی به سیاره زادگاهش باز می گردد بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    ببخشید چرا صفحه نمایشش به سمت دوربین نیست و کاور پشتش به سمت دوربینه؟؟؟
    از این سامسونگ مردم فریب هرچیزی ممکنه ها!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی