ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گلکسی اس ۶ اکتیو رسماً در وب سایت سامسونگ منتشر شد

روز گذشته و پس از چندین بار راه یافتن تصاویر گلکسی اس ۶ اکتیو به سایت های مختلف، ظاهراً سامسونگ به قصد خاتمه دادن شایعات مرتبط به آن عاقبت جزئیات و اطلاعات این محصول را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۷

روز گذشته و پس از چندین بار راه یافتن تصاویر گلکسی اس ۶ اکتیو به سایت های مختلف، ظاهراً سامسونگ به قصد خاتمه دادن شایعات مرتبط به آن عاقبت جزئیات و اطلاعات این محصول را در وب سایت خودش منتشر کرد.

آنچه که کمپانی کره ای اعلام نموده در برخی موارد با اطلاعاتی که قبلاً شنیده بودیم تناقض دارد، مثلاً تا پیش از این گفته می شد نسخه ی مقاوم تر کهکشانی های جدید باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت ولی حالا معلوم گشته که ظرفیت باتری همانند دیگر نسخه ها برابر با ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت نیز از جمله قابلیت هایی محسوب می شود که جایگاه خودش را حفظ کرده و بر خلاف جزئیات سابقاً انتشار یافته حذف نشده و این در حالیست که هم اکنون مشخص گشته کماکان از درگاه میکرو اس دی خبری نیست.

از جمله سایر ویژگی های حائز اهمیت گلکسی اس ۶ اکتیو می توان به نمایشگر ۵.۱ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی UFS 2.0، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۵ آب نبات چوبی و پشتیبانی از تکنولوژی های بلوتوث ۴.۱، GPS، NFC، اینفرارد و سنسور سنجش ضربان قلب اشاره نمود.

تلفن هوشمند مورد اشاره در بالا ابعادی برابر با ۱۴۳.۵ در ۷۰.۶ در ۶.۹ میلی متر و وزنی معادل ۱۳۸ گرم دارد و بر حسب حضورش در سایت کمپانی سازنده می توانیم به زودی انتظار ارائه ش به بازار را داشته باشیم.

ناگفته نماند اس ۶ اکتیو گواهی IP 68 داشته و لذا ضد آب محسوب شده و در مقابل گردو غبار نیز مقاوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی دوست دارم تست های ضربه ی این موبایل رو در اینترنت ببینم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی