ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن اندرویدی برای ضبط آسان مکالمات تلفنی

بعضی مکالمات تلفنی اهمیت بیشتری از صحبت های عادی و روزمره دارند، بنابراین شاید به ضبط و ذخیره سازی آنها نیاز داشته باشیم. معمولا اغلب گجت های هوشمند از قابلیت ضبط مکالمات به طور پیش فرض ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

بعضی مکالمات تلفنی اهمیت بیشتری از صحبت های عادی و روزمره دارند، بنابراین شاید به ضبط و ذخیره سازی آنها نیاز داشته باشیم. معمولا اغلب گجت های هوشمند از قابلیت ضبط مکالمات به طور پیش فرض بهره مند نیستند، از این رو ناچاریم که برای این کار به اپلیکیشن ها متوسل شویم.

اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید، گزینه های بسیار زیادی برای این کار پیش روی شماست، اما همگی آنها عملکرد مناسبی ندارند. در جعبه ابزار این هفته از میان خیل انبوه اپ های ضبط مکالمه، پنج مورد از برترین هایشان را برگزیده ایم که در ادامه با قابلیت های آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Automatic Call Recorder

Automatic-Call-Recorder (1)2

دانلودهای Automatic Call Recorder به تازگی مرز یک میلیون را گذرانده و علت آن هم فقط یک چیز بوده: سادگی استفاده. اپلیکیشن مذکور در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و می تواند مکالمات را با کیفیت MP3 و به صورت خودکار ضبط نماید.

از امکانات نسخه رایگان آن می توان به محدود کردن ضبط تماس ها به مخاطبین گزینش شده، ذخیره سازی مستقیم تماس ها در فضای ابری دراپ‌باکس و تنظیم اختیاری کیفیت ضبط مکالمات اشاره کرد.

اما نسخه Premium این اپ امکاناتی از قبیل ضبط تماس با تکان دادن موبایل و مدیریت فایل های ضبط شده با فایل منیجر داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته باید قبلا هزینه نسخه Premium را به طور درون برنامه ای بپردازید.

Automatic Call Recorder

Automatic Call Recorder

سازنده: SMSROBOT LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.5 مگابایت زبان:

Call Recorder - ACR

Call-Recorder---ACR 11

این اپلیکیشن که ماه گذشته بروزرسانی شد، یکی دیگر از ضبط کننده های حرفه ای مکالمات در اندروید است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته.

از امکانات شاخص آن می توان به ضبط مکالمات در فرمت های مختلف (ogg,3gp,mp4,wav)، ضبط و همین طور حذف خودکار مکالمات و امکان رمزگذاری روی فایل های ضبط شده اشاره کرد.

با وجود رایگان بودن استفاده از Call Recorder - ACR، بعضی امکاناتش همچون آپلود مکالمات در دراپ‌باکس یا گوگل درایو نیازمند ارتقای اپ به نسخه Premium با هزینه ای اندک است.

Call Recorder - ACR

Call Recorder - ACR

سازنده: NLL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.7 مگابایت زبان:

(Call Recorder (Free

Call Recorder Free 111

این اپلیکیشن نیز با نزدیک به پنج میلیون دانلود، برای ضبط مکالمات جزء محبوب ترین ابزارهاست. همانند دو اپ قبلی، Call Recorder نیز در کنار نسخه رایگان یک نسخه کامل دارد که نیازمند خریداری است.

از امکانات آن می توان به تغییر فرمت و کیفیت ضبط، هشدار ضبط مکالمه با اعلان های صوتی، تنظیم زمان شروع و اتمام ضبط توسط کاربر و مشخص نمودن مدت زمان نگهداری فایل های ذخیره شده اشاره نمود.

نوار ابزار مخصوص اپلیکیشن در قسمت اعلان های اندروید هم میان بری است که شما را در ضبط آسان و سریع مکالمات یاری می کند.

(Call recorder (Free

(Call recorder (Free

سازنده: ViktorDegt قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.2 مگابایت زبان:

Call Recorder

Clever Mobile 1

ضبط کننده استودیوی Clever Mobile تاکنون مرز بیش از 10 میلیون دانلود توسط کاربران گوگل پلی را گذرانده و از قدیمی ترین اپلیکیشن های ضبط مکالمات به شمار می رود.

Call Recorder از طراحی متریال گوگل پیروی کرده و از لحاظ امکانات تفاوت چندانی با سایر اپ هایی که معرفی کردیم ندارد، ولی دو گزینه آپلود در دراپ‌باکس و گوگل درایو و رمزگذاری برای فایل ها در آن به طور رایگان در دسترس قرار گرفته.

Call Recorder

Call Recorder

سازنده: Clever Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.1 مگابایت زبان:

Smart Auto Call Recorder

Smart Call Recorder 11

Smart Auto Call Recorder رابط کاربری زیبایی داشته و امکانات بسیار خوبی را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

امکاناتی همچون تغییر منابع ضبط صدا، ضبط مکالمه در فرمت و کیفیت های مختلف، تنظیم ذخیره یا حذف خودکار تماس ها و همگام شدن با فضاهای ابری قابلیت هایی هستند که بدون صرف هیچ هزینه ای در اپ یاد شده در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

Smart Auto Call Recorder

Smart Auto Call Recorder

سازنده: TravelDiary قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.3 مگابایت زبان:

توجه: ممکن است اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم، در تمامی دستگاه ها عملکرد مناسبی نداشته و نتوانند کیفیت ضبط مطلوبی را در اختیارتان قرار دهند. توصیه می کنیم در ابتدا سازگاری گجت خود با اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی بررسی کنید و در صورت استفاده از آنها، فرمت های مختلف ضبط را تا رسیدن به نتیجه مطلوب امتحان نمایید.

ضمنا اگر در دانلود هر یک از آنها به مشکل برخوردید، می توانید با کپی/پیست کردن لینک گوگل پلی اپ در این وبسایت، فایل apk. را به طور مستقیم دانلود کنید.

شما از چه اپلیکیشن های دیگری برای ضبط مکالمات خود استفاده می کنید؟ اگر از اپ خاصی بدین منظور استفاده می کنید که در فهرست بالا نبوده، توصیه می کنیم حتما آن را با ما و کاربران دیجیاتو در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • حمید رضا
    حمید رضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه
    CallRecorder
    هست که آیکونش گرد و سبز رنگ هست و آخرین ورژنش هم فک کنم 1.6.7
    هسته آندروید قابلیت ضبط مکالمه نداره به همین خاطر برنامه های معمولی فقط از روی میکروفن و اسپیکر صدا رو ضبط میکنند که خیلی وقتا افتضاح میشه
    این برنامه چند منبع برای ضبط مکالمه داره از جمله منبع کرنل
    که باعث میشه صدای دو طرف رو کامل و قوی و از سورس اصلی ضبط کنه . البته برای یه سری از امکانات نیاز به روت بودن گوشی داره از جمله سورس کرنل (دقیقا نمیدونم خودتون امتحان کنید)
    و اکثر گوشیها رو ساپورت میکنه
    البته یه بدی دیگه که داره پولی بودنشه و من هرکاری کردم نتونستم فول ورژنش کنم یا apk کرک شدشو پیدا کنم
    اگه کسی داره دریغ نکنه
    موفق باشید

  • اعظم ازادیان
    اعظم ازادیان | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    چه طور بازی جهار را با کامیوتر بیاد بالا

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    اکثر این برنامه ها صدای طرف مقابل رو خوب ضبط میکنن، ولی صدای خودتون رو خیلی بی کیفیت ضبط میکنن

  • milad_tanha
    milad_tanha | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    اکثر کال رکوردرا رو تست کردم، به نظرم بهترینشون همین
    Call Recorder – ACR
    باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی