ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درایوهای USB آینده از راه رسیدند

شاید در حال حاضر بگوییم که شرکت SanDisk موفق به تولید درایوهای USB دوگانه ای شده که از هر دو سو می تواند به درگاه مخصوص متصل شود، اما حقیقتش را بخواهید، این آغاز ماجراست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

شاید در حال حاضر بگوییم که شرکت SanDisk موفق به تولید درایوهای USB دوگانه ای شده که از هر دو سو می تواند به درگاه مخصوص متصل شود، اما حقیقتش را بخواهید، این آغاز ماجراست و به زودی تمام شرکت ها به ساخت فلش های دوگانه روی خواهند آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

USB-C در سمت راست تصویر است که امسال توانست دنیای تکنولوژی را با خود همراه کند، و بخش ضخیم و بزرگ هم که مربوط به USB Type-A است (که همیشه از سمت اشتباه وارد پورت USB دستگاهمان می کنیم).

Jared Peck از کمپانی SanDisk روز گذشته در کنفرانس کامپیوتکس، در مورد چالش های شان پس از مهاجرت دنیای تکنولوژی به سوی مدل C گفت. SanDisk یکی از بسیار شرکت هایی است که USB-C را آینده ی فلش ها می داند اما هنوز نمی دانند که زمان مناسب برای عرضه و فروش محصولاتی که تنها بخش متصل شونده USB-C دارند فرا رسیده یا نه.

در هر صورت، هدف وجودی فلش ها، به حداکثر رساندن سازگاری اطلاعات و داده ها روی گستره وسیعی از دستگاه های مختلف است. شما قطعا مایل خواهید بود فلش تان را به پی سی، تلفن همراه و دست آخر مک بوک جدید خود متصل کنید.

پیش از این فلش های دوگانه هم وجود داشته که یک بخش آن مخصوص Micro USB ها باشد اما کارایی آن برای همه کاربران نبوده. این مدل فلش های دوگانه که USB Type-A و USB Type-C را در کنار هم قرار می دهد، نه تنها تلفن، تبلت، پی سی و لپ تاپ شما را به یکدیگر متصل می کند، بلکه پلی میان آینده و حال محسوب می شود.

SanDisk فلش های دوگانه 32GB را در کنفرانس جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی کرد و همین حالا می توانید با پرداخت 39.99 دلار صاحب یکی از آن ها شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Siavash_Alizadeh
    Siavash_Alizadeh | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    من یه فلش سونی دارم یه طرفش USB هستش طرف دیگه micro USB! شش ماه پیش خریدم، آیا این همونه یا یه چیز دیگه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی