ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مارکوس براونلی اولین تصویر از گلکسی اس ۶ پلاس را به نمایش درآورد [تماشا کنید]

تا کنون چندین بار شایعاتی را در مورد گلکسی اس ۶ پلاس شنیده ایم، اما اگر فکر می کردید این شایعات حقیقت ندارند و یا ساخته ی ذهن برخی از اصحاب رسانه هستند باید بگوییم که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

تا کنون چندین بار شایعاتی را در مورد گلکسی اس ۶ پلاس شنیده ایم، اما اگر فکر می کردید این شایعات حقیقت ندارند و یا ساخته ی ذهن برخی از اصحاب رسانه هستند باید بگوییم که بد نیست در برداشت خود از این موضوع تجدید نظر نمایید.

زیرا در همین راستا یوتیوبر بسیار معروف، مارکوس براونلی، اخیراً در انتهای ویدئوی بررسی خود از One M9+ تصویری که از یک منبع ناشناس به دستش رسیده را به نمایش درآورده و احتمال داده که این عکس متعلق به نسخه ی جدیدتری از کهکشانی های تازه معرفی شده ی سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۶ پلاس باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل مورد بحث در نگاه اول تا حد زیادی شبیه اس ۶ اج به نظر می رسد، ولی براونلی می گوید ابعاد آن بزرگتر شده و مشخصه های فنی مشابهی را در خود جای داده، ظاهراً کمپانی سازنده قصد دارد از این طریق کسانی که نمایشگری بزرگتر از ۵.۱ اینچ را می پسندند به سمت محصول جذاب و تازه اش جذب نماید.

به عقیده ی وب سایت فون آرنا چنین حرکتی از سمت غول تکنولوژی کره ای اقدامی هوشمندانه محسوب می شود، زیرا این روزها موبایل های اندرویدی با صفحه نمایش های بزرگ بسیار محبوب هستند و کاربرانی که نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ یا بیشتر را تجربه نموده اند دیگر تمایلی برای بازگشت به محصولی با صفحه نمایش ۵ اینچی نشان نمی دهند، لذا از این طریق سامسونگ بازهم قادر خواهد بود فروش بهتری را تجربه کند.

شایعات قبلی حکایت از این دارند که اس ۶ پلاس به چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز شده و با ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین هایی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی را در بخش های پشتی و جلویی خود جای داده است.

galaxy-s6-edge-plus-1
galaxy-s6-edge-plus-2
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • armin
    armin | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    خدایی چقد پرروئه این دامدونگ
    پلاس رو هم از سونی و آیفون تقلب کرد
    خدا خفت کنه دامدونگ ایشالااااه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی