ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دستبند سلامتی جدید سونی با پایشگر ضربان قلب منتشر شد

شرکت ها معمولا برای معرفی محصولات جدید خود مدیران ارشدشان را به روی صحنه می فرستند و از آنها می خواهند که با گفتن کلمات و جملات زیبا و تاثیر گذار مخاطبان را به سمت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

شرکت ها معمولا برای معرفی محصولات جدید خود مدیران ارشدشان را به روی صحنه می فرستند و از آنها می خواهند که با گفتن کلمات و جملات زیبا و تاثیر گذار مخاطبان را به سمت کالا جدید جذب کنند. در برخی موارد هم آنها یک صفحه اینترنتی راه می اندازند و تصاویر مربوط به کالا را در آن قرار می دهند.

اما سونی روشی متفاوت از هر دوی این موارد در پیش گرفت و روز گذشته با قرار دادن اطلاعات مربوط به گجت تازه اش در پلی استور، آن را به صورت غیر رسمی معرفی کرد.

از تصاویر اینطور به نظر می آید که سونی در حال کار روی نسخه جدیدی از اسمارت بند است؛ همان پوشیدنی اختصاصی اش که قرار است به کاربران کمک کند، آنچه در زندگی شان رخ می دهد را تحت نظر بگیرند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دستبند اسمارت بند 2 نام دارد و مجهز به یک حسگر پایش ضربان قلب است که قطعا عملکردش را به عنوان یک پوشیدنی ویژه تناسب اندام بهبود خواهد بخشید. دستگاه همچنین دارای یک اپلیکیشن جدید است که دیروز در پلی استور قرار گرفت و اطلاعات مربوط به محصول تازه سونی را فاش ساخت.

اپلیکیشن جدید به مراتب از اپ اختصاصی این کمپانی به نام LifeLog بهتر است اما برای داشتن بهترین تجربه کاربری لازم است که هر دویشان را دانلود نمایید.

اسمارت بند 2 همچون مدل فعلی قادر است که گام ها و مراحل خواب کاربر را مورد پایش قرار دهد و فرد را در مورد پیام های ورودی به تلفن همراهش مطلع سازد و زمانی که موبایل وی هشداری را پخش می کند، دچار لرزش یا ویبره شود.

این دستگاه همچنین دارای یک دکمه اختصاصی است که می توانید با فشردن آن عکسی از کلیه اطلاعات موجود در مچبند را به صورت آنی دریافت نمایید. این مشخصه شاید به نظرتان عجیب بیاید اما قطعا باعث تمایز این مچبند از سایر نمونه های موجود در بازار می شود.

هنوز مشخص نشده که این پوشیدنی چه زمانی وارد بازار می شود اما با در نظر داشتن اینکه اپلیکیشن آن هم اکنون قابل دانلود است، به نظر می آید که تا آن موقع زمان زیادی باقی نمانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    آقا من یه اسمارت بند سفید دارم پلی اصلا روم نمیشه دست کنم خیلی جلفه
    کسی دستبند سایز بزرگ رنگ مشکی داره با سفید عوض کنیم؟
    من کرجم

  • محسن
    محسن | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    یه سوال
    من میخام برای ابزارهای پوشیدنی مثل ساعت های هوشمند اپلیکیشن طراحی کنم. میخام از اطلاعاتی که از نبض و سنسورهای دیگه دارند استفاده کنم.
    چطور میشه این کار رو کرد؟ آیا اطلاعات سنسورهاش برای ما هم قابل دسترسه؟

  • ali
    ali | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    بالاخره اپل واچم رسید دوستش دارم ازش راضیم به عنوان یه گجت پوشیدنی

    • سوتابایت منتظر...
      سوتابایت منتظر... | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      بررسی !! عکس !! کو ؟!

    • ط ـوسی
      ط ـوسی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      مبارکه ! یه چندتا عکس بزا فیض ببریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی