ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: همگام با رونالدو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Hitman: Sniper

screen640x640 (1)

در زمان عرضه Hitman: Absolution، استودیو سازنده بسته ای تحت عنوان Sniper Challange منتشر کرد که در آن مامور 47 در بالای ساختمانی قرار گرفته بود و با تفنگ دوربین دار، اهداف خود را از پای در می آورد. حالا نسخه ای مشابه از آن بسته برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده و باز هم به سراغ مامور 47 می رویم تا با دقت بالای وی، قراردادها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

Hitman: Sniper

Hitman: Sniper

سازنده: SQUARE ENIX Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 274 مگابایت زبان:

Ronaldo & Hugo: Superstar Skaters

jpg

کریستیانو رونالدو یکی از محبوب ترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا به حساب می آید و دوران اوج خود را در کنار بزرگانی چون لیونل مسی سپری می کند. بنابراین حضور وی در بازی های ویدیویی متعدد بی علت نیست. این بار استودیو Hugo Games به سراغ رونالدو رفته تا وی را در کنار شخصیت معروف شان قرار دهد و آن ها را بدواند. در واقع Ronaldo & Hugo: Superstar Skaters یک بازی رانر بی پایان است که رونالدو و هیوگو در کنار یکدیگر اسکیت بازی می کنند تا سکه های بیشتری جمع نمایند.

Ronaldo & Hugo: Superstar Skaters

Ronaldo & Hugo: Superstar Skaters

سازنده: Hugo Games ApS قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.5 مگابایت زبان:

What In The World?

Untitled

بازی با کلمات همیشه جذاب اند. در هر فرم و حالتی که باشند دوست داشتنی هستند و حس کنجکاوی را قلقلک می دهند. What in the World یک اپلیکیشن مخصوص برای بازی با کلمات است که در آن باید تصویری را ببینید و از میان حروف انتخاب کنید. مشخصه اصلی این بازی، استفاده از کورتانا به عنوان دستیار هوشمند صوتی است. هر عبارتی که به کورتانا بگویید، می تواند حل پازل باشد.

What In The World?

What In The World?

سازنده: GAME TROOPERS قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 25 مگابایت زبان:

Sproggiwood

screen640x640

Sproggiwood از آن دسته بازی های عجیب و غریبی است که به مدد استفاده از اساطیر توانسته شهرت پیدا کند. این بازی ماجراجویانه که شما را به یاد بازی هایی چون افسانه زلدا می اندازد بسیار متنوع است و از المان های نقش آفرینی در آن استفاده شده. برای مثال کاراکتر شما ارتقا رتبه پیدا می کند و یا حتی می توانید از میان 6 کلاس مختلف، یکی را انتخاب کنید. هر کدام دارای ویژگی های خاصی برای نبرد هستند.

Sproggiwood

Sproggiwood

سازنده: Freehold Games, LLC قیمت: 10 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز حجم: 129 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    این what in the world خیلی بازی خوبیه
    خیلی عالیه واقعا
    اینکه با کورتانا و اکس باکس لایو هماهنگه خیلی عالیه واقعا
    امروز فقط یکی دوساعت داشتیم اینو با بچه ها بازی میکردیم
    دوستان بازی 94 degrees اگه اشتباه ننوشته باشم اسمشو (درجه) خیلی باحاله اونم حتما بازی کنید برا هر سه پلتفرم اومده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی