ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار صوتی جدید که برای مغلوب کردن غول ها به میدان آمده

اپلیکیشن SoundHound را پیش از این برایتان معرفی کرده بودیم و احتمالا می دانید که یکی از بهترین گزینه ها برای شناسایی موسیقی هایی است که نامشان را نمی دانیم. سازندگان نرم افزار فوق دستیار صوتی جدیدی را به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اپلیکیشن SoundHound را پیش از این برایتان معرفی کرده بودیم و احتمالا می دانید که یکی از بهترین گزینه ها برای شناسایی موسیقی هایی است که نامشان را نمی دانیم.

سازندگان نرم افزار فوق دستیار صوتی جدیدی را به نام Hound منتشر کرده اند که ۱۰ سال صرف توسعه آن شده و آمده است تا این بار رقبای بسیار قدری همچون Google Now، Siri و Cortana را مغلوب کند.

در این دستیار جدید بر خلاف Siri و بقیه نمونه ها، بخش تشخیص گفتگو از پردازش زبان جدا نیست، که همین امر باعث شده عملکرد اپلیکیشن در پردازش و پاسخگویی دستورات به طرز خارق العاده ای سریع تر از آنچه تا کنون دیده ایم باشد.

در ادامه برای مشاهده ویدئوی معرفی و نمایش طرز کار این دستار صوتی فوق العاده با دیجیاتو همراه باشید.

برتری دیگر Hound این است که توانایی درک جملات پیچیده را دارد و لازم نیست مانند نمونه های دیگر موجود، سوالات به صورت شمرده و ساده سازی شده از آن پرسیده شود.

برای مثال می توانید از Hound بخواهید هتل های شهری که قصد سفر به آن دارید را بیابد، اما تنها آنهایی که اتاق تک نفره رو به دریا دارند و قیمتشان هم بهتر است از ۲۰۰ دلار برای هر شب شروع شود.

البته مسلما این اپلیکیشن هم بی ایراد نیست و گاهی پیش میاید که به درستی متوجه دستورات پیچیده نشود، اما با این حال نسبت به دستیار های صوتی موجود یک سر گردن بالاتر قرار می گیرد و از عملکرد بسیار سریع تری نیز برخوردار است.

مدیر عامل SoundHound در مورد رقابت با غول های حاضر در این میدان گفته سالها تجربه شرکت متبوعش در زمینه پردازش صوتی باعث شده نگرانی چندانی از این بابت نداشته و Hound قابلیت مبارزه با هر رقیبی را داشته باشد.

اپلیکیشن یاد شده در حال حاضر در نسخه بتا روی فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته و برای امتحان کردن آن لازم است پس از نصب، کد فعال سازی را از سازنده دریافت کنید، اما ارسال کد معمولا بیش از ۲۴ ساعت زمان نمی برد.

لازم به ذکر است که نسخه iOS اپلیکیشن نیز در حال آماده شدن است و می توانید از هم اکنون روی سایت سازنده برای درخواست دعوتنامه آزمایش نسخه بتای آن اقدام کنید.

در پایان می توانید علاوه بر لینک دانلود، ویدئوی معرفی و نمونه ای از طرز کار این دستیار صوتی جدید را نیز مشاهده بفرمایید.

+Hound Beta - Voice Search

+Hound Beta - Voice Search

سازنده: SoundHound قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: Android حجم: ۱۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۱ تیر ۱۳۹۴

    من درخواست کد رو دادم و دیروز به دستم رسید تعجب میکنم چون من تو آمریکا نیستم و نسخه بتا این برنامه فقط واسه افراد داخل آمریکاست!!!

  • بهداد
    بهداد | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    جالب بود اما باید دید در محیطهایی که سر و صدا هست دقتش چطور هست ... ولی هر چی این نوع خدمات بیشتر ارائه بشه منجر به پیشرفت قابلیتها میشه و این بسیار مهم هست ممنون

  • Mamas
    Mamas | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    من اكثر أينا رو رو سيري انجام دادم و جواب هاش خلاصه تَر بود و خوبيش اينه كه شمرده تَر حرف ميزنه

  • مهدی
    مهدی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    چرا نمیگید که این نرم افزار فوق العاده و خود soundhiund توسط چه افرادی تولید شده؟

  • وحید
    وحید | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    چقدر عجله داره. انگار انداختن دنبالش. یه خورده آرومتر عزیزم
    صحبت کردنش روی اعصابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی