ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی یاهو تبر بر ریشه سرویس های مختلفش می زند

یاهو به تازگی گزارش مربوط به پیشرفت های خود در سه ماهه دوم سال 2015 منتشر کرده و استراتژی اش در این گزارش کاملا روشن است: حذف امکانات و محصولات قدیمی. براساس این طرح که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

یاهو به تازگی گزارش مربوط به پیشرفت های خود در سه ماهه دوم سال 2015 منتشر کرده و استراتژی اش در این گزارش کاملا روشن است: حذف امکانات و محصولات قدیمی.

براساس این طرح که از تاریخ 25 خرداد ماه سال جاری آغاز می شود، ایمیل یاهو دیگر قابلیت یکسان سازی یا سینک شدن با اپلیکیشن Mail روی iOS 4 و نسخه های قدیمی تر را ندارد و به همین دلیل، چنانچه هنوز هم از مدل های قدیمی آیفون و آیپد استفاده می کنید بهتر است که هر چه سریع تر به فکر جایگزینی برای آن باشید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در عین حال سیستم های مک بهره مند از OS X 10.7 Lion و نسخه های قدیمی تر هم دیگر قابلیت سینک شدن با Yahoo Contacts را نخواهند داشت. این شرکت همچنین اعلام کرده که در نظر دارد فعالیت سایت maps.yahoo.com را متوقف نماید، هرچند که برنامه ای برای حذف کامل سرویس نقشه های خود ندارد چراکه فلیکر، سرچ و دیگر متعلقات آن همچنان به این سرویس نیاز دارند.

شرکت مورد بحث همچنین در حال حذف صفحات برخی از سرویس های خود از بازارهای مختلف است که از آن جمله می توان به Yahoo Music در فرانسه و کانادا و Yahoo Entertainment در سنگاپور اشاره نمود که قرار است ظرف دو ماه آینده عملیاتی شود.

در نهایت ماریسا میر و مشاورانش تصمیم گرفتند که از ادامه فعالیت Yahoo Pipes نیز جلوگیری به عمل بیاورند. همانطور که می دانید این سرویس به کاربران امکان می دهد به شکلی بسیار ساده اپلیکیشن های مختص به وب بسازند و فیدهای اینترنتی را جمع آوری کنند که البته بی تردید محبوبیت دوران گذشته را ندارد.

شرح کامل این خبر در Tumblr قابل دسترسی است که خوشبختانه از این تصمیم در امان مانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HeWolf
    HeWolf | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    دست به تامبلر نزنه بقیه اش مهم نیست :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی