ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید پریسکوپ به شما اجازه می دهد مکان مخابره کننده را ببینید

پریسکوپ اپلیکیشنی است که وظیفه آن استریم تصاویر زنده است. برای مثال تصور کنید اتفاقی مهم در حال رخ دادن است و می خواهید این اتفاق را به همه اطلاع دهید. سریعا تلفن همراه خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

پریسکوپ اپلیکیشنی است که وظیفه آن استریم تصاویر زنده است. برای مثال تصور کنید اتفاقی مهم در حال رخ دادن است و می خواهید این اتفاق را به همه اطلاع دهید. سریعا تلفن همراه خود را از جیب در می آورید و شروع به فیلم برداری می کنید. تصاویر به صورت زنده در اختیار مشاهده کنندگان قرار می گیرد.

برای مثال آتش سوزی بزرگی در محل حضور شما رخ داده و می خواهید تصاویر زنده از این واقعه را در اختیار دیگران قرار دهید، یا بخشی از یک جشن را برای افرادی که حاضر نیستند مخابره کنید. در هر صورت استفاده های متعددی از این اپلیکیشن می توان کرد.

قابلیت جدیدی که به پریسکوپ اضافه شده به بینندگان اجازه می دهد که مکان فرد مخابره کننده را هم ببینند. برای مثال اگر اتفاق مهمی در حوالی شما رخ می دهد و کسی آن را مخابره می کند، می توانید با مراجعه به نقشه، سریعا خود را به محل اتفاق برسانید.

در آپدیت روز گذشته، برای جهانی نمودن اپلیکیشن، 29 زبان زنده دنیا نیز به لیست زبان های موجود اضافه شده که فارسی یکی از این زبان هاست.

Periscope

Periscope

سازنده: Twitter, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 13.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali
    ali | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    فیلتره که ...

  • javad.H
    javad.H | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    با این سرعت اینترنت کم و حجمی ما ایرانی ها :(

  • taha_amrollahi
    taha_amrollahi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    کلا ایده برنامه جالبه / با این وضع هزینه نت تو ایران و این میزان دسترسی مردم به نت به درد نمی خوره/ فارسی رو اضاف کرده ینی مارو آدم حساب کرده/

مطالب پیشنهادی