ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ ویکند گردشگری از 20 خرداد شروع به کار خواهد کرد

استارت‌آپ‌ ویکند گردشگری، یک رویداد آموزشی-تجربی بین‌ المللی است که طی 3 روز متوالی، در انتهای هفته برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌ و کار و فعالان حوزه‌ گردشگری، هتلداری ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

استارت‌آپ‌ ویکند گردشگری، یک رویداد آموزشی-تجربی بین‌ المللی است که طی 3 روز متوالی، در انتهای هفته برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌ و کار و فعالان حوزه‌ گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته، برنامه نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، علاقه‌ مندان استارتاپ‌ ها، بازاریاب‌ ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌ آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه با کمک مربیان ایده‌های منتخب را به یک کسب‌ و کار یا محصول قابل ارایه به بازار تبدیل کند. درانتهای رویداد نیز داوران و سرما‌یه‌گذاران سه گروه را به‌عنوان ایده‌‌های برگزیده انتخاب خواهند کرد.

از دستاوردهای این رویداد می‌ توان یاد گرفتن راه اندازی یک کسب و کار، ساختن تیم و ایجاد شبکه های کاری بدون هزینه، یادگیری مهارت‌ های کارآفرینی و کسب‌ و کاری، جذب سرمایه‌ برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار، پیاده‌ سازی و اجرایی کردن ایده‌ ها، و ملاقات با صاحبان کسب و کار، اساتید و افراد موفق صنعت‌ های گردشگری و فناوری اطلاعات را نام برد. همچنین برای اولین بار ثبت مالکیت فکری ایده‌ ها درسامانه‌ وزارت ارشاد صورت خواهد پذیرفت. این رویداد با ارائه گواهینامه‌ی بین المللی از استارت آپ ویکند جهانی و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از 20 الی 22 خرداد در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران برگزار می گردد.

این رویداد فرصتی بسیار مناسب برای تمامی متخصصین و فعالانی است که علاقه مند به راه‌ اندازی یا توسعه کسب‌ و کار خود هستند. اگر تمایل دارید در این رویداد ثبت‌ نام کنید، می‌ توانید با ارسال یک ایمیل با عنوان Digiato به reg@swtourism.ir از تخفیف ویژه‌ مخاطبان دیجیاتو بهره‌ مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت استارتاپ ویکند گردشگری مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نامِ کاربری
    نامِ کاربری | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    من خیلی ایده دارم تا الان حدودا 5 تا ایده به ذهنم رسیده اما چون ظرفیت انجامش وجود نداره بعد از کلی وقت گذاشتن و فکر کردن روش کنسلشون میکردم اما الان روی یه یکی دارم کار میکنم که اوضاع بهتری نسبت به قبلیا داره امیدوارم با موفقیت انجام بگیره :)

  • kiyarash vahedi
    kiyarash vahedi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    " ثبت مالکیت فکری ایده‌ ها درسامانه‌ وزارت ارشاد "
    چطور ممکنه؟ خوب تو سایتش که میریم فقط ثبت ایده و اختراع صنعتی داره.لطفا اگه کسی میدونه چطور باید ایده رو ثبت داخلی و حتی خارجی کرد بگه.ممنون

مطالب پیشنهادی