ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند جدید HTC نمایشگر QHD نخواهد داشت

اچ تی سی خود را برای معرفی نسخه دیگری از موبایل One E9 آماده می کند که امکانات آن نسبت به +One E9 (که در فروردین امسال معرفی شده بود) در سطح پایین تری قرار دارد. عکس های این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اچ تی سی خود را برای معرفی نسخه دیگری از موبایل One E9 آماده می کند که امکانات آن نسبت به +One E9 (که در فروردین امسال معرفی شده بود) در سطح پایین تری قرار دارد.

عکس های این دستگاه امروز و پس از دریافت گواهی های لازم از سازمان استانداردهای مخابراتی چین (TENAA) منتشر شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند مورد بحث که در تاییدیه های مخابراتی به نام HTC E9st ثبت شده، با وجود آن که از نمایشگر هم اندازه با مدل E9+ بهره می برد از نوع QHD نیست و در عوض رزلوشن ۷۲۰p دارد که به همین خاطر تصور می شود دستگاه با قیمت پایین تری نسبت به مدل +E9 ارائه گردد، هرچند که هنوز اطلاعاتی در این رابطه منتشر نشده است.

از نظر نرم افزاری اما مدل ارزانتر نیز همانند برادر بزرگتر خود از اندروید آب نبات چوبی بهره می برد و ۲ اسپیکر در جلو دارد. چیپست این موبایل نیز دارای ۸ هسته بوده که سرعت کلاک شان بجای ۲ گیگاهرتز روی ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است.

از دیگر خصوصیات سخت افزاری این دستگاه نیز می توان به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی مبتنی بر تکنولوژی اولترا پیکسل، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کرد.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از این دستگاه را مشاهده بفرمایید، البته دقت داشته باشید عکس های یاد شده مدل ساخته شده برای اپراتور China Mobile را نشان می دهند و الزاما به این معنی نیست که تلفن هوشمند جدید HTC تنها در این کشور عرضه خواهد شد.

HTC-One-E9-st-01 (1)

HTC-One-E9-st-02

HTC-One-E9-st-03

HTC-One-E9-st-04

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • milad.tech
    milad.tech | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    htc بد جور داره به در و دیوار میزنه خودشو.
    یه چیزی تو مایه خودکشی نهنگ ها

  • genius
    genius | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    ی ذره نوآوری هم بد نیستا!!!خیلی افتاده رو دنده ی تکرار بی هدف.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی