ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Kamcord؛ اپلیکیشنی برای ضبط گیم پلی بازی های نصب شده در موبایل

این روزها دیگر ویدئو گیم یک مقوله غیرجدی و صرفا وسیله ای برای سرگرمی نیست؛ بازی های رایانه ای این روزها به صنعتی درآمدزا تبدیل شده اند، دنیایشان میلیاردها طرفدار دارد و افراد زیادی مشغول ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

این روزها دیگر ویدئو گیم یک مقوله غیرجدی و صرفا وسیله ای برای سرگرمی نیست؛ بازی های رایانه ای این روزها به صنعتی درآمدزا تبدیل شده اند، دنیایشان میلیاردها طرفدار دارد و افراد زیادی مشغول انجام کار حرفه ای برای گسترش آن هستند.

اهمیت بازی های رایانه ای موجب شده که در سال های اخیر، سرویس هایی همچون Twitch امکان ضبط و اشتراک گذاری ویدئوی بازی ها را میان گیمرها فراهم نمایند تا ارتباط میان آنها روز به روز بیشتر شود.

اپلیکیشن Kamcord که امروز به معرفیش می پردازیم، هر چند همانند توئیچ قابلیت لایو استریمینگ ندارد، اما ابزاری عالی برای ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها در گجت های اندرویدی و آیفون و آیپد به شمار می رود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Kamcord که نسخه اندرویدی آن به تازگی منتشر شده، به شما امکان ضبط بازی ها و اشتراک گذاری شان در شبکه اجتماعی داخلی اش را داده. با ساخت یک حساب کاربری در این اپلیکیشن، حالا می توانید گیم پلی بازی هایتان را با فرمت mp4 و کیفیتی تقریبا مطلوب ضبط کرده و در شبکه اجتماعی آن به اشتراک بگذارید.

Kamcord 2

هر چند که Kamcord بر خلاف توئیچ توانایی لایو استریمینگ بازی ها را ندارد، اما نکته مثبت در مورد آن عدم نیاز به اینترنت برای ضبط ویدئوهاست. Kamcord تنها بازی هایی که مستقیما از گوگل پلی یا اپ استور دریافت شده باشند را تشخیص می دهد، بنابراین اگر بازیتان را از استورهای متفرقه دانلود کرده اید آن را در لیست بازی های قابل ضبط در اپلیکیشن نخواهید دید.

Kamcord به غیر از ضبط ویدئوی بازی، صدای اطراف را هم به طور همزمان ذخیره می کند. بنابراین می توانید روی ویدئوی در حال ضبط صحبت کرده و واکنش هایتان به اتفاقات بازی را برای هیجان انگیزتر کردن ویدئو به آن بیفزایید.

از امکانات شبکه اجتماعی Kamcord می توان به دنبال کردن و مشاهده ویدئوهای افراد دیگر، قسمت مخصوص اعلان ها و چت گروهی با دوستان و فالوئرها اشاره نمود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کرده و روی iOS 7 به بالا و اندروید لالی پاپ بدون نیاز به روت اجرایش کنید.

Kamcord

Kamcord

سازنده: .Kamcord Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.1 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    Requires Android
    5.0 and up

    :|

  • Doomed
    Doomed | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    يعنى واقعا چطور ميشه ضبط كرد!؟؟
    كل اپ رو زيرو رو كنى ٢m بيشتر طول نميكشه!
    يافت نشد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی