ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قدرت اپلیکیشن های مقیم شخص ثالث اپل واچ را به نمایش گذاشت

اپلیکیشن های آینده اپل واچ قدرتمند تر از همیشه ظاهر خواهند شد. طی کنفرانس WWDC 2015 اپل اعلام کرد که در صدد ایجاد راهی است تا توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن هایی طراحی کنند که مستقیما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۱

اپلیکیشن های آینده اپل واچ قدرتمند تر از همیشه ظاهر خواهند شد. طی کنفرانس WWDC 2015 اپل اعلام کرد که در صدد ایجاد راهی است تا توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن هایی طراحی کنند که مستقیما روی اپل واچ قابل اجرا باشند.

با این کار توسعه دهندگان قادر خواهند بود که با سرعت بیشتری به ساخت اپلیکیشن پرداخته و در این کار دستشان بازتر از زمان کنونی باشد. اپلیکیشن های جدید می توانند به قطعات سخت افزاری ساعت همچون میکروفون، اسپیکر و شتاب سنج دسترسی داشته و از کراون دیجیتالش استفاده کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در حال حاضر اپلیکیشن های شخص ثالث اپل واچ توانایی انجام هیچ کدام از این کارها را ندارند، بلکه در حقیقت روی آیفون اجرا شده و تنها روی اپل واچ Beam می گردند.

کوین لینچ امروز در این مورد اذعان داشت: "عملکرد و پاسخدهی این اپلیکیشن ها در اپل واچ عالی خواهد بود." اپل همچنین به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا Complication های قابل شخصی سازی را به اپل واچ بیاورند. با این قابلیت قادر خواهید بود که بعضی اطلاعات را در صفحه ای کوچک در واچ فیس مشاهده کنید.

هر چند که این صفحه های کوچک کار چندان زیادی انجام نمی دهند، اما یکی از برجسته ترین و مفیدترین قابلیت های اپل واچ محسوب می شوند و توسعه دهندگان را قادر می سازند که اپل واچ را کاربردی تر از همیشه کنند.

apple-wwdc-2015_1919.0

اپل پیش از عرضه این ساعت هوشمند از امکان ساخت اپلیکیشن های شخص ثالث برای آن خبر داده بود، اما امروز برای اولین بار از جزئیات بیشتری در مورد عملکرد و چگونگی اجرای آنها در اپل واچ پرده برداشت.

مطمئنا فراهم شدن این امکان نقطه عطفی برای اپل خواهد بود چرا که اپلیکیشن های فعلی اپل واچ حقیقتا ناامیدکننده اند و کاربر هیچ دلیلی برای استفاده از آنها ندارد. سرعت بارگذاری آنها بسیار پایین و حجمشان بالاست و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره نمی برند.

اپلیکیشن های مقیم قطعا تمامی این مشکلات را رفع نخواهند کرد، چرا که هنوز توسعه دهندگان می بایست در جستجوی بهترین راه برای طراحی اپلیکیشن برای اپل واچ باشند.

اما انتظار می رود که این اپ های شخص ثالث بتوانند اپلیکیشن های اپل واچ را سریع تر و جالبتر از گذشته نموده و به سرعت پاسخدهی آنها بیفزایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    Yeah whatever

  • R3D
    R3D | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    امیرپارسا چه ارادت خاصی نسبت به استیو بالمر داشت،حالا با ورژن اپلی اش معرفیت میکنم: ادی کیو . :D

  • رضا
    رضا | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    داره به ملت میگه مثل تلفن و تبلت تا مدتها آپدیتش خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی