ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معلمی در فلوریدای آمریکا به خاطر ایجاد پارازیت روی موبایل دانش آموزانش دستگیر شد

یکی از معلمان مدرسه ای در فلوریدا که قصد داشته حواس دانش آموزانش را به درس جلب کند و مانع از توجه آنها به تلفن های همراه شود، تصمیم می گیرد که یک دستگاه پارازیت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

یکی از معلمان مدرسه ای در فلوریدا که قصد داشته حواس دانش آموزانش را به درس جلب کند و مانع از توجه آنها به تلفن های همراه شود، تصمیم می گیرد که یک دستگاه پارازیت انداز را به کلاس خود در دبیرستان Fivay واقع در پاسکو کانتی بیاورد.

این آقا که تصور می کرده کارش درست است و قطعا به سود دانش آموزانش، در نهایت متوجه می شود که قانون را نقض کرده و به همین خاطر حتی مجازات می شود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این معلم علوم در نهایت به 5 روز محرومیت از تدریس بدون حقوق محکوم شد که ظاهرا هم بخت با او یار بوده چراکه مجازاتش می توانسته بدتر از این باشد.

ممکن بود که مجازت زندان و حتی پرداخت جریمه سنگین 112 هزار دلاری برای او تعیین شود اما ورایزن تصمیم گرفت که این غرامت را از او دریافت نکند. دستگاه مورد استفاده آقای Liptak پس از آن کشف شد که ورایزن به وجود حفره ای در شبکه خود پی برد و بلافاصله با مدرسه ذکر شده تماس گرفت.

تصور لیپتاک این بوده که این کار صرفا روی موبایل دانش آموزان داخل کلاس تاثیر می گذارد اما یک برج مخابراتی که در آن محدوده قرار داشته و کل مدرسه Fivay را پوشش می داده هم در جریان این اقدام مسدود شد.

لیندا کوب سخنگوی این مدرسه اقدام معلم درس علوم آن را نوعی خطر امنیتی خواند چراکه مانع از برقراری تماس از هر نقطه ای در فضای مدرسه می شد. او می گوید: «اگر این معلم همچنان به کارش ادامه می داد ممکن بود پیامدهای بدی در انتظارمان باشد چراکه تماس با پلیس و اورژانس در مواقع ضروری غیر ممکن می شد.»

این معلم خطا کار ادعا می کند که از ناظم مدرسه شنیده، استفاده از این دستگاه در صورتی غیرقانونی خواهد بود که با «اهداف شوم» صورت بگیرد.

گفتنی است که استفاده از این دستگاه ها فارغ از نوع انگیزه ای که می تواند داشته باشد به خاطر اینکه در برقراری تماس های اضطراری تداخل ایجاد می کند از سوی FCC ممنوع اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • مهدي
    مهدي | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    به ۵ روز محرومیت از تدریس بدون حقوق محکوم شد؟!!! يعني تو اين 5 روز حتما بايد با حقوق تدريس كنه و حق نداره مجاني آموزش بده؟!!!

    • ناشناس
      ناشناس | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

      مجید جان !!! دلبندم ! یعنی 5 روز از کار بی کارش کردن . نه میتونه با حقوق تدریس کنه نه بدون حقوق .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی