ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در تدارک لپ تاپ ۱۶۹ دلاری مبتنی بر ویندوز ۱۰ است [شایعه]

مهمترین مزیت رقابتی کروم بوک های گوگل را نسبت به نمونه های ویندوزی و مکینتاشی می توان قیمت ارزان آنها دانست. این دستگاه ها با وجود محدودیت های بسیاری که دارند، اما برای نیازهای یک ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مهمترین مزیت رقابتی کروم بوک های گوگل را نسبت به نمونه های ویندوزی و مکینتاشی می توان قیمت ارزان آنها دانست. این دستگاه ها با وجود محدودیت های بسیاری که دارند، اما برای نیازهای یک کاربر عادی که به کامپیوتر قابل حمل ارزانی احتیاج داشته باشد کاملا کفایت می کنند، در نتیجه تعجب برانگیز نیست که بشنویم مایکروسافت در تلاش است تا مزیت رقابتی گوگل را در مورد ارزانتر بودن کامپیوترهایش از بین ببرد.

بر اساس گزارش DigiTimes، شایعات بر این موضوع دلالت دارند که مایکروسافت در تلاش برای تولید لپ تاپ ارزان قیمتی است که قادر باشد ویندوز ۱۰ را اجرا نماید.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر تصمیم مایکروسافت برای اعطای مجوز استفاده از ویندوز ۱۰ به سازندگان لپ تاپ با قیمت های بسیار پایین منتشر شده بود، که این شایعات جدید را نیز می توان در ادامه همان استراتژی و در راستای تلاش مایکروسافت برای پایین آوردن قیمت محصولات ویندوزی و مقابله با گسترش هرچه بیشتر کروم بوک های گوگل به شمار آورد.

شایعات یاد شده از این حکایت دارند که کمپانی ردموندی برای تولید لپ تاپ هایی با بازه قیمتی ۱۶۹ تا ۲۴۹ دلار مشغول همکاری با ایسر، لنوو و Inventec است.

هرچند آغاز چنین رقابتی بر سر قیمت، بین دو غول تکنولوژی آمریکایی عجیب نیست، اما باید منتظر ماند و دید در این میان استراتژی تازه مایکروسافت موفق تر عمل خواهد کرد یا تجربه چندین ساله گوگل در تولید کامپیوتر های ارزان قیمت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Hamidrezas
    Hamidrezas | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    ماکروسافت خیلی داره رو محصولات ارزون قیمت مانور میده.اگه قدرت سرفیس رو ببره بالا و جزو محصولات بالا رده تو لب تاب ها قرار بگیره عالی میشه.
    در کل عاشقشم :دی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی