ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه نهم iOS یک اپلیکیشن مخفی و ویژه مدیریت فایل های iCloud دارد

اپل در پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS همیشه بر این دیدگاه تاکید داشته که امور مرتبط به مدیریت فایل ها بدون کمترین دخالت کاربر و در پشت صحنه اتفاق بیافتند. اما به نظر می آید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اپل در پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS همیشه بر این دیدگاه تاکید داشته که امور مرتبط به مدیریت فایل ها بدون کمترین دخالت کاربر و در پشت صحنه اتفاق بیافتند.

اما به نظر می آید برند ساکن کوپرتینو عاقبت در نهمین نسخه از سیستم عامل مورد بحث قدری دیدگاه یاد شده را مورد تجدید نظر قرار داده و سرانجام امتیازی را برای کسانی که تمایل دارند خودشان با فایل ها و فولدرهای مرتبط به یک پلتفرم کار کنند قائل شده است.

در همین رابطه دو سایت 9to5Mac و همچنین MacRumors‌ گزارش کرده اند در iOS 9 یک اپلیکیشن غیر پیش فرض با عنوان iCloud Drive وجود دارد که کاربران را قادر می سازد با امکاناتی مشابه آنچه از طریق وب یا فایندر کامپیوترهای مک در اختیارشان قرار گرفته، فایل های خود در اشتراک آی کلاود را نیز مدیریت نمایند.

همانطوری که ذکر گشت اپ مذکور به صورت پیش فرض فعال نیست و برای حضورش در هوم اسکرین لازم است به سراغ Settings رفته و گزینه ی مرتبط به آن در این قسمت را فعال نمایید که البته همین موضوع نشان می دهد اپل کماکان بر دیدگاه های پیشین اش اصرار دارد و به این زودی شاهد افزوده شدن قابلیت مدیریت ساده تر و عمومی تر فایل ها به iOS نخواهیم بود.

ناگفته نماند اپ مذکور علی رغم همگی کم و کاست هایی که دارد استفاده از خدمات iCloud را بسیار ساده تر می کند و به افراد تجربه کاربری مشابه استفاده از سرویس هایی همانند دراپ باکس و ابزارهای مدیریت فایل سنتی را عرضه می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • sina
    sina | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان چندتا قضيه اول از همه اينكه نيازى به ثبت udid نيست باگ زياد داره چون بتا هست برا newsstand كلا پاك شده كيبورد ايراد داره هنوز يكم كنده بالاى گوشى برا من iphone نشون ميده و carrier امو نشون نميده در كل اگه ميتونين بسازين باش اپديت كنين

  • TROOL
    TROOL | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    یه سوالی که برا من پیش اومده اینه که چرا با این همه تلاش دیجیاتو , بازم وبلاگ مراسم زنده لغو شد!

  • steve
    steve | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    بنظرم ديشب عالي بود فقط انتظار داشتم يذره طراحي سيستم عاملو تغيير بده اما بازم خوبه من كه خوشم امد____دوستان يكي منو كمك كنه كه چجوري نسخه بتا رو دانلود كنم ممنون ميشم به اكانتudid نيازه؟

    • R3D
      R3D | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

      عزیز شما سریال نامبر دستگاه(پشت دستگاهه نه پارت نامبر) رو میری تو سایت های ثبت UDID ثبت میکنی یه ایمیل کانفرم میاد.بعد iOS بتا رو دانلود میکنی،میری تو آیتونز کلید شیفت تو ویندوز یا آپشن تو مک رو نگه میداری و کلیک میکنی روی گزینه ی Software Update دیوایست تو آیتونز،بعد فایل رو انتخاب میکنی و دستگاه ریستور میشه.
      نمونه ی سایت ثبت UDID:
      http://www.myud.ir/

      • steve
        steve | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

        ممنون دوست عزيز؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی